Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 34,721 - 34,730 (kaikkiaan 38,625)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Rane2

No jaa,jos nuori Tolopainen olisi potkinut nukkuvien koirien sijaan jalkapalloa niin hän voisi nyt olla rikas jalkapalloeläkeläinen jolla olisi nuorempi emäntä kuten vaikka Gerard Piquella muuan Shakira…

Rane2

…tosin Gerard on tainnut keritä vaihtaa Shakiran jo nuorempaan…

suorittava porras suorittava porras

Kun katselee Leijonat tv:stä juniorijääkiekkoa, ei käy aika pitkäksi. On tilanteita ,luovuutta ja paljon maaleja.

mehtäukko

Mutta myös kaikista noista ilmankin voi elellä.

En ymmärrä, miksi uutisissa on ilmoitettava kansalle pelaajan hekumaa, kun ansaitsi jopa syöttöpisteen…!?

Tolopainen Tolopainen

Urheiluruutu olisi saanut lähteä ylestä, kun piti tehdä säästöjä. Se kuuluisi kaupallisille kanaville. On aika kääntää kehityksen pyörää ja lopettaa urheilun palvonta ja valtava yhteiskunnan tuki. Vuositasolla urheiluhalleja rakennetaan sadoilla miljoonilla veronmaksajien rahoilla. Ei ne ole kansalaisten käytössä

Nostokoukku

Ihmettelen samaa, kuin mehtäukko. Aamu-uutisissa puolen tunnin välein hehkutetaan NHL-pelaajan syöttöpistettä ja hidastukset kolmeen kertaan eri kuvakulmista. Mitä tällä ”uutisella” on täällä ekemistä.

Tolopainen Tolopainen

Urheilu on yksi suurimmista kestävyysvajeen ja velkaantumisen aiheuttajista. Rahapelit vie pari miljardia ihmisten rahoja vuodessa.

narisija

Muistelen jonkin ylen pikkukihon perustelleen noita nhl:n ”uutisten” kertauksia kansalaisten suurella kiinnostuksella.

Tässä taannoin maanataiaamun urheiluasiatuntijoista koostuvassa raadissa erästä iltatuulten pellehermannia niin kovin suretti, kun joku nhl-joukkue oli voittanut jonkin toisen joukkueen Venäläisen tekemällä viimehetken maalilla, voi surua suurta.

käpysonni käpysonni

NHL:ssä pelaa aika paljon venäläisiä, eikä sarjaa ole sen takia pysäytetty, eikä boikotoitu.  Meillä Suomessa vaaditaan Euroviisujen boikotointia, koska Israelin sallitaan osallistua niihin.

Yleensäkin kaikenlainen boikotointi on itkupotkuraivarimaista lapsellista kiukuttelua, joka menee kyllä joskus liian pitkälle, esimerkkinä nämä Suomen kommunistinuoret, jotka on alkaneet Rovaniemellä törkeästi kiusaamaan paikallista Israelilaista matkailuyrittäjää, korville sietäisivät nuo kommarinuoret saada.

Boikotoinnilla ei mitään ratkaista, se on vain sellaista narsistista itsekorostusta missä korostetaan että katsokaa nyt minua, kun minä minä minä olen  näin  vitun hyvä ihminen.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Facebookissa Markku Valtonen jakaa videon, jossa laukaistaan konkelo riukua apuna käyttäen eli sitä pitkin siirtäen.

Esillä 10 vastausta, 34,721 - 34,730 (kaikkiaan 38,625)