Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 6,871 - 6,880 (kaikkiaan 24,667)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Jätkä

    Näyttää ihan siltä nuo päällystehommat, että noissa Viron ja Saksan teissä on päällysteessä kiviaines hienompaa ja / Bitumia runsaammin kuin mitä Virolaiset ja Puolalaiset pikipojat täällä levittelevät tielle.

    Halvattu- kun päällystivät tuon valtatien toissakesänä ja se huomattiin heti, että jumputtaa se, eikä työn vastaanottaja vaatinut korjaamaan. Minulla on vahva epäilys, että se massan levityskaukalo oli varustettu epäkeskoisilla pyörillä ja tasoitusosa nousi ja laski säännöllisesti aina satoja metrejä – jopa kilometrejä kerrallaan, sitten taas oli pätkä tasaisempaa.

    Tienpinta on kuitenkin karkeampaa ja olen varma, että sen koloihin jäävä vesi jäätyessään rapauttaa tuon puoliksi kiviainesta olevan massan. Tie on Halvattu huonompi kuin Jeessin metsäautotie?

    jees h-valta

    Tuntuu siellä ihmettelijöitä käyvän. Nytkin taas oli metsätietä käytetty mutta jätetty auto kyllä nauhani taakse suosiolla. Fiksut tekee noin. Luultavasti metsän miehiä ehkä puuston tarjonta mielessä. Nyt hiukan härmää pinnassa. Hyvin on intoa tuonut metsätie sille palstalle.

    Visakallo Visakallo

    Huomenna lumituhopuita korjatessaan moto pui samalla uuden tielinjan ja kääntölenkin. Katsotaan sen jälkeen kelejä, eli jäädäänkö odottamaan kevättä, vai tehdäänkö tie valmiiksi samantien.

    kim1

    Ei pidä unohtaa Puolaa,kun moottoriteistä puhutaan,siellä rakennettiin viimevuosikymmenellä 2 kertaa enemmin uusia moottoriteitä ,mitä Suomessa ikinä..,useamman kerran siellä autolla liikkunut…,ei ole pelkoa kun siellä ihka uudella auto stradalla (moottoritiellä) paahtaa menemään että auto joutuisi alustaltaan..,yms..koville,vaikka olisi kuinka kova vauhti tahansa..

    Jätkä

    Jaa siellä on kanssa panostettu? Ne ovat siis passittaneet ne tunarit ja Tollot Suomeen päällystystöihin! Siis Virolaiset ja Puolalaiset!

    Visakallo Visakallo

    Tämäntapaiseen suuntaan meikäläisenkin autontarve alkaa vähitellen kääntyä:
    Japanin myydyin auto jo kolmatta vuotta perättäin on piskuinen Honda N-Box. Viimekin vuonna niitä meni kaupaksi noin 250 000 kappaletta. Pieniin kaupunkiautoihin eli japanilaisittain kei-autoluokkaan kuuluva N-Box on mallinimensä veroinen: sen laatikkomainen muoto maksimoi sisätilan, jota on neljälle matkustajalle ulkomittoihin nähden suorastaan ruhtinaallisesti. Muunneltavuus on huippuluokkaa, penkkejä voi esimerkiksi liu’uttaa pituussuunnassa, taitella ja kaataa vuoteeksi, ja kyytiin pääsee myös pyörätuolilla. N-Boxin pituus on noin 3,4 metriä, leveys alle 1,5 metriä ja korkeus alle 1,7 metriä. Auton saa joko etu- tai nelivetoisena. Moottori on Hondan VTEC joko turbolla tai ilman, ja vaihteisto on portaaton automaatti. Hintahaitari on noin 11500–17 500 euroa. N-Boxin valmistus alkoi vuonna 2011, ja 2017 lanseerattiin toinen sukupolvi.
    Kauppalehti

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Visu aatteli ylläpitää edelleen taksibisnestä, kun pitää pyörätuolillakin kyytiin päästä. 😀

    Tässä olisi sama muotokieli mutta mukavampi kyyti:

    moottori.fi/ajoneuvot/jutut/kaikki-uusiksi-tallainen-on-taysin-uusi-land-rover-defender/

    Tämä yksilö sopisi myös jeesille:

    https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37248847/Land%20Rover/Defender/2002/Raisio?pos=1&page=1&searchType=usedCar

    Visakallo Visakallo

    Jep, eihän tuossa uudessa Lantikassa ole mitään muuta huonoa kuin tuo hinta!

    Tolopainen

    On siinä huonoa myös vararenkaan sijainti konepellin päällä. Aika tympeää ottaa rengas alas joka kerta kun avaa konepellin.

    Visakallo Visakallo

    Siinä minulle sopivammassa mallissa se varapyörä on takaovessa.

Esillä 10 vastausta, 6,871 - 6,880 (kaikkiaan 24,667)