Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,101 - 7,110 (kaikkiaan 24,574)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • A.Jalkanen A.Jalkanen

    Tolopaisen mainitsema epäkohta on helppo muuttaa, alun perinkin pöllö idea jonka tarkoituksena on ollut turvata valtion monopoli liikennepolttoaineiden tuotantoon ja verotukseen? Tankkauspisteiden määrä ei ole ongelma täällä.

    Visakallo Visakallo

    Alasta riippuen kaupanteko on siirtynyt yhä enemmän sähköiseen muotoon niin, ettei fyysistä asiakaskontaktia enää synny. Itsekin tein 16 vuotta kaupaa niin, että kohtasin asiakkaan kasvotusten vain muutaman kerran vuodessa.

    Rane
    Tolopainen

    Pitänee ottaa 3000l dieseliä säiliöön, jos varastotilan puutteen takia jakavat ilmaiseksi. Pitää olla senverran solitaarinen ja auttaa herra Nestettä. Saatamme muuten nähdä valtion öljy-yhtiönkin vielä tarvitsevan pelastuspaketin. Ei nimittäin onnistu suunniteltu seisakki tänän keväänä, tulee vakavia ongelmia jatkossa, kun laitoksia on ajettu jo neljä vuotta ilman huoltoa. Katalyytit menettävät tehonsa ym. pinetä ongelmaa. Jenkkilän WTI öljyn hinta on tänään laskenut 11%, enää 26 taalaa barreli, tuottajat maksavat jo nyt että saavat tuottaa liuskeöljyä. Nesteen varastotappiot on satoja miljoonia pelkästään raakaöljystä.

    Visakallo Visakallo

    Kauppalehti kertoo, että kuluvalla viikolla laaditun markkinaennusteen mukaan uusien autojen menekki putoaisi viime vuoden 116 000 kappaleesta vain 85 000 uuteen autoon. Toteutuessaan notkahdus olisi jopa syvempi kuin vuosien 2008-2009 finanssikriisin aikoihin, jolloin syvimmän kyykyn aikaan ensirekisteröitiin vain 90 000 ajoneuvoa.

    Gla Gla

    Polttopuissa tahtoo tulla turhan paljon rukkasen jälkiä, vaikka miten yrittää optimoida prosessia. Se on kuitenkin pientä verrattuna Keski-Euroopasta tulossa olevaan pakettiin, kun kuljetusliikkeen seurannan kautta sen liikkeitä katsoo. Tähän mennessä on 12 tapahtumaa ja 6 valtiota käyty läpi ja paketti on vasta Helsingissä. Aika hyvin silti, kun postikulut on vajaat 15 €. Ei onnistu vastaava kustannustehokkuus edes kotimaan sisäisessä liikenteessä.

     

    Tolopainen

    Autojen myynnin väheneminen on eräs pienimmistä taloutemme ongelmista. On se huvittavaa että rahojen säästymisestä on tullut suuri ongelma. Koko ajan aiemmin kehoitettiin säästämään. Nyt kapitalistit jakavat jenkkilässä valtion rahaa ihmisille vastikkeetta, jotta nämä kuluttaisivat.

    Gla Gla

    Kerrankin samaa mieltä Tolopaisen kanssa. Autokaupassa verottomasta hinnasta lähes 100% menee suoraan ulkomaille.

     

    Visakallo Visakallo

    Kysymys onkin verotuloista, jotka romahtavat. Jos lasketaan kertymättä tuleva autovero ja rajusti pienentyvä polttoaineveron tuotto, ollaankin jo suurissa summissa. Lisää raippaveroa Tolopaisellekin luvassa!

    Visakallo Visakallo

    Mennäänkö vielä siihen, että verotuksella tasataan kaikille samansuuruinen eläke?

Esillä 10 vastausta, 7,101 - 7,110 (kaikkiaan 24,574)