Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 24,732 vastausta, 152 ääntä, ja päivitettiin viimeksi sitten AvatarMetät kunnossa! toimesta.
Esillä 10 vastausta, 7,131 - 7,140 (kaikkiaan 24,734)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo Visakallo

    Aivan mielenkiinnosta, kuinkahan monesta metsurista tällä hetkellä maksetaan eläkemaksuja ja kuinka moni on eläkkeellä? Yhteiskunta ja työelämä ovat jatkuvassa muutoksessa. Hyvin harvoin tähän ovat itse tekijät syyllisiä.

    Visakallo Visakallo

    Nyt kun uusien autojen myynti Suomessa ja muuallakin sukeltaa, johtaa se myöhemmin myös käytettyjen autojen määrän pienenemiseen ja hintojen nousuun. Nyt voisi siten olla hyvä aika ostaa uusi auto. Uusissa autoissa tuntuu nyt olevan ostajan markkinat. Auto tuodaan kotiin ja viedään vanha pois, jos ostaja niin haluaa. Viimeksi tein vastaavan autokaupan lamavuonna 1992.

    Visakallo Visakallo

    Presidentti Trumpin hallinnon odotetaan esittelevän Yhdysvaltain uudet löysemmät päästönormit autoille. Uudet päätökset halutaan viedä läpi koronaviruskriisin keskelläkin. Itse asiassa Donald Trumpin odotetaan kehuvan sääntömuutosta yhdeksi lääkkeeksi viruspandemian vaurioittamaan talouteen. Obaman aikana vuonna 2012 annetun säädöksen mukaan uusien myytyjen autojen keskikulutus saisi olla vain noin 4,36 litraa sadalla kilometrillä vuonna 2025. Uuden suunnitelman mukaan rajaksi tulisikin 5,88 l / 100 km vasta vuonna 2030.  Kauppalehti

    jees h-valta

    Hyvä Donald, kyllä nuhapumput on turhakkeita! Isot jenkkimyllyt pitää turvata vaikka lailla. On se NIIN hieno heidän kansallispiirteensä.

    Gla Gla

    Talouden alamäki vaikuttaa monien yritysten ja kuluttajien tuloihin sekä luottamukseen omasta taloudesta. Silloin luonnollisesti vähenee muut kuin aivan pakolliset hankinnat, esim. autot. Jos rahaa ja uskoa riittää, on tietysti hyvä hetki ostaa. Kiinnostavampaa kuin autojen hinnat, on vaikutus metsätilakauppaan. Lisääntyykö vai väheneekö tarjonta ja miten hinnat kehittyy. Autokaupassa pelivara on muutama tonni, metsässä paljon enemmän.

    rööri roope

    Oli 2 päivää käytössä mb 180 a bensa.Karvahattumalli talvikumeilla.Ajoa 450 km pääosin matka ajoa rajoitusten mukaan (kokeilin lähtöjäkin)Kulutus 7.7 l/100km.

    Ok ajettava pienillä nopeuksilla.Matka ajossa yli 80 nopeuksilla rauhaton ja rengasmelu häiritsevä.Etuistuimet ok.Pieni ja kallis 35000e auto.Ei minun valinta.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Jätkä: Kaukoidästä löytyy edelleenkin lukuisia automalleja, jotka omassa hintaluokassaan hakkaavat kaikki muut merkit.

    Mitä Jätkä ostaisi Aasiasta autoluokassa: katumaasturi 4-veto, hintaluokka uutena 35-45 tuhatta euroa?

    jees h-valta

    Omasta puolestani totean etten mitään kaukoidästä.

    arto arto

    Aivan mielenkiinnosta, kuinkahan monesta metsurista tällä hetkellä maksetaan eläkemaksuja ja kuinka moni on eläkkeellä?  Eläkemaksuja maksan. Ei koskaan korean kiesiä. Nyt suunnitteilla japsi toyota v8 malli  ennen syksyä pitäisi olla. Varusteista pilvin pimein jääkaapista lähtien.

    Puuki

    Nyt on vanhempien dieselautojen hinnat alkaneet nousta enemmän kuin uudempien paremman päästöluokan autojen. Saksassakin palaillaan takasin vanhoihin dieselautoihin halukkaammin kuin hankitaan uudempia. Luokan 4 käytettyjen autojen hinnat on nousseet suhteessa eniten, sitten lk 5 ja vähiten uusimpien päästölk 6 :n nokivasarojen.   Kaupunkien liikennepäästöt ilmeisesti loppuneet ja palaillaan entisiin käytäntöihin.

    Kaukoidästä löytyy edelleen myös niitä kaikkein vikaisimpien autojen kastiin kuuluvia katsastustilastojen perusteellakin.

Esillä 10 vastausta, 7,131 - 7,140 (kaikkiaan 24,734)