Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,471 - 7,480 (kaikkiaan 7,519)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Jätkä

    Jos ennen kuin tulee pysyviä nivelvaivoja – harrastaa sen tyyppisiä liikkeitä, joissa tulee kohtuudessa pysyviä tärayksiä nivelille, vahvistaa se luita ja niveliä. Esim kirveellä klapien pieniminen parantaa olkapäiden ja itseasiassa koko ylävartalon luuston kuntoa. Kipua ei saisi ottaa vastaan, mutta sille rajalla kyllä.

    Hyvä läskipyörä = laadukkailla renkailla – on hyvin kevytkulkuinen verrattuna muihin renkaisiin. mitä pehmeämpi pohja, sitä parempi on suhteellinen keveys.

    suorittava porras suorittava porras

    suorittava porras suorittava porras

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Vähäpäästöinen kulkupeli.

    Lasse

    http://www.bikeshop.fi/Kona-Unit-X/ekauppa/pKOUNX/

    Hienon näkönen peli suorittavalla. Jos minä enempi sorateitä ajelisin niin tuota Kona Unit pyörää olen jo varalle kuolannut, renkaitten leveys jo maksimissa sorateille.

    Nimetön

    Edorioikaa metsänne

     

    Gla Gla

    Tuollaisilla kierroksilla ajetaan nykyään 1,2 litran koneillakin, jollainen on esim. Jessen Pösössä. Eikä nekään ihan herkästi pienemmälle vaihda. Ainoa ero on kulutus, joka on puolet noista luvuista. Bensaa.

    Lisäys 1.7.20: Tämä siis liittyi heimelennetään kommenttiin suurimoottorisen auton kierrosluvusta. Kaveri päätti sen jälkeen poistaa kommenttinsa, huomasi kai 1,2-litrasen nykymoottorin olevan ominaisuuksiltaan parempi kuin monilitrainen krematorio, jonka kivikautisten ominaisuuksien korostaminen on nykyaikana kovin noloa.

    Suorittavan pyöräkuvista en saa selvää, mikä pyörä se on. UnitX se ei taida olla, koska UnitX ei ole läski, vaan leveärenkainen jousittamaton maastopyörä. Mainosmiehet ovat keksineet nimittää sitä plussapyöräksi. Siitä huolimatta pätevä ja laadukas laite monenlaiseen käyttöön, kunhan rungon mitoitus osuu kohdilleeen.

    Edellisen sivun asfalttiajokommenttiin piti vielä lisätä maininta 12-vuotiaasta tytöstä, joka ajeli muutama vuosi sitten läskillä Hangosta Altaan, 1763 km. Keskimäärin vajaat 90 km päivässä, kun lasketaan välipäivät mukaan.

    yle.fi/uutiset/3-8151658

    Jotenkin on kovin noloa, jos aikuinen pitää 10 kilsan kauppa- tai työmatkaa pyörällä liian rasittavana ja valitsee siksi auton.

    jees h-valta

    Jos kaupasta aikoo jotain ostaakkin on tuolla fillarilla aika ikävä niitä kuskailla. Mutta onhan aate tärkeämpää. Käydä ensin fillarilla kaupassa ja sitten soittaa vaikka talon toinen autoilija hakemaan ostokset. Niinhän tämä nykykunnon hoito useimmiten menee. Mitään hyötyliikuntaa ei vaan teen trendikkään lenkin ja otan sitten auton ja lähden samaan suuntaan uudesti vaikka sinne kyläkauppaan. Onhan tuossa naapureita jotka näkee kyllä kauppareissulla pyöräillenkin ehkä juuri jäätelön kaupan nurkalla syöden. Sitten voi kotiuduttua startata talon kinneri jo kauppaa kohti muutaman kerrankin päivässä. Jotenkin kovin noloa, minun mielestäni!

    Tolopainen

    Onneksi kauppa on niin lähellä, että voi tuoda tavarat kotiin ostoskärryillä. Lähikaupat on tulevaisuutta, turha viedä 1000kg peltilehmää joka paikkaan, tavarat liikkuu halvemmalla rekoilla lähemmäksi asiakkaita. Marketit edustavat suurta tuhlausta ja amerikkalaista unelmaa.

    Visakallo Visakallo

    Ajokortittomuuden yleistyminen Suomessa kieltämättä tukee tuota Tolopaisen ajatusta.

Esillä 10 vastausta, 7,471 - 7,480 (kaikkiaan 7,519)