Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 981 - 990 (kaikkiaan 32,546)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Jätkä

    Saksassa ei ole tarvetta katsella kovin kauas, kunhan näkevät maailman myyntitilastot. Siellä on Saksalaistuottett piikkipaikalla, hieman laskutavasta riippuen, mutta pelkkä VAG- konsernin uusien autojen myynti vakuuttaa täälläkin varmasti kaikki muut, paitsi yhden.

    En näkisi, että VAG:n menestystarina ei jatkuisi, se päinvastoin vakuuttaa kaikesta huolimatta uusien autojen ostajat.

    EDIT: osa tekstistä poistettu

    Gla Gla

    Harmi, että myyntitilastot ei vaikuta siihen, onko Volkkari minulle hyvä auto. Nettiautossa olisi 50 tkm ajettu C5 15000 eurolla. Olisiko siinä hyvä, kun samanlaisesta Avensiksesta pitää maksaa 7000 euroa enemmän? Kovin montaa remonttia tuokaan hintaero ei kestä, eikä varsinkaan sitä, jos auto jättää tielle.

    jees h-valta

    Tuskin Citroen enää aikoihin on tielle jättänyt. Kyllä C5:ttä  on hyvänäkin autona ainakin minulle puheltuna pidetty. Yksi rengasalan yrittäjä on sillä jo nyt kymmenkunta vuotta ajellut. Hyvin näyttää emännän kauppareissuja kuskaavan. Isäntä valitettavasti taitaa olla enemmän hyytynyt. Ja kuten olen maininnut joa aikaa, aika eri luokassa ajomukavuutta ainakin painitaan. Avensista ei muuten juuri kovasti ole kehuttu. Työkaverin tutun autoa rakenneltiin aika raskaasti ennenkui poikkeuksellisen ”edullinen” alkoi toimia. Edellisen onni oli toisen sudenkuoppa.

    Metsuri motokuski

    Eräs tuttu kauppasi vaihdossa farkku C 5:ta autoliikkeesen. Myyjä totesi että pudotan heti tuhat euroa vaihtoauton pyyntihinnasta sillä edellytyksellä että et jätä kyseistä C5:ta vaihtoautoksi heille ja viet auton mennessäsi.  En ole vielä kuullut että muille automerkeille olisi näin käynyt mutta voihan asia olla toisinkin.

    jees h-valta

    Minua ei VAG konsernin tuotteiden ostajat hetkauta. Jokaisen oma kipu mitä ostaa ja mitä ei. Olen vain kertonut näkemyksiäni joissa en enää arvosta ennen niin järkevää ja laadukasta saksalaisinsinöörityötä. Pukkeja on tullut liian paljon ja ne on aika karusti maksatettu ostajakunnalla. Suurin myyntivaltti heillä on kumma kyllä se suomalaisia miellyttävä aika karu ja pelkistetty ulkonäkö. Vähän sama jolla Toyota on myynyt. Heillähän täyskäännös muotoiluun on jo tapahtunut ja pidän kyllä heidän hybridinsä hyvän näköisenä autona mutta päivävalot saisivat virittää kun en sattumaltakaan ole nähnyt sen pareen edessä kuin takanakaan. Ilmeisesti on niin että autoa voidaan ajaa ilman mitään valoja ja sehän on silloin luonnostaan selvää että saidat suomalaiset niin tekevät.

    jees h-valta

    Ainakin ranskalaisautot tekevät nyt hyvin kauppansa ja ehkä autoliikkeen kaveri oli vielä siitä buumista ulkona. Kyllä löytyy myös käytettyjen ”ranskisten” ostajia ihan tuttujen piiristä ja pakuthan varsinkin ovat hyvin suosittuja. Myös farkut lapsiperheille.

    Jätkä

    Tilhit kuitenkin kootaan Saksassa, että Jeessin usko on taas ristiriipunnassa.  Pitää hankkia Ranskalainen moottorisaha sinne Harvainvaltaan. Siinäpä sitä laatua pääsee ihailemaan…

     

    jees h-valta

    Kait nyt keskusteltiin autoista, vai käsitinkö väärin? Minulla ei ole mitään ennakkoluuloja edes moottorisahoissa, kaikki käy kunhan puuta kaatuu ja varmuus riittää päivän työstöön. Akkukäyttöisiä olen seuraillut hyvinkin mielenkiinnolla. Voip alkaa hyvinkin kääntyä sille polulle pikkuhiljaa.

    Rane2
    Puuki

    Se onkin varmaan valintakriteereistä tärkein miten seksikäs auto on. Onkohan tehty jo tutkimus kuinka monta lisätuumaa vastaa esim BMW:n tai mersun omistaminen ?

Esillä 10 vastausta, 981 - 990 (kaikkiaan 32,546)