Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Viewing 10 replies - 3,291 through 3,300 (of 5,990 total)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

    Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

    Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

    Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

  • jees h-valta

    Enpä tosiaan tiedä mutta eipä kyllä kiinnostakaan.

    Visakallo

    No, eipä sitten! Kaikkein helpoin ja turvallisinhan se on. Mitsubishissä totuin sitä käyttämään jo 10 vuotta sitten, enkä voisi kyllä mitään muuta enää kuvitellakaan, jos ei sitten ajatuksen voimalla aleta autoa käskyttämään.

    jees h-valta

    Minulla kyllä on vielä muutakin puheseuraa kuin japsiauto Enkä halua keskustella edes ranskalaisen auton kaas. Ihan vain tiedoksi.

    Anonymous

    Kyllä mulla Jeese näyttö on jossa on navi, radio, puhelin, cd, jne… mutta ei mun näyttöä tarvi millonkaan hikisellä sormella tökkiä. Oisit vähän tutustunut nykyautohinkin…

    Jätkä

    Jeessi:”-Onko herran omassa kierrätyspolossa vaihto/tahi syttymisautomatiikka?”

    Tuota sinun pitäisi kysyä herraltasi. Minulla ei ole Polossa valoautomatiikkaa – eipä kyllä ole Poloakaan.

    Olen hankkinut autooni älypuhelintelineen, jossa olevan puhelimen näytöltä näen soittajan numeron ja nimen, jos se on luettelossa. korvassa olevaan ”luutuuttiin” tulee ystävällisen naisäänen ilmoittamana soittajan nimi. Puhelu yhdistyy, ellen estä sitä sormenpäällä. Kun puhelu loppuu, sulkeutuu sydeemi itsestään ja esim Navigaattorinäyttö tulee esiin. Soittaa voin puheella käskeä, kenelle soitetaan.

    Taitaa Jeessin Pökötti olla valmis paaliin!

    Visakallo

    Saatika sitten pakkasella, jos jostain syystä joutuu kylmän auton herättelemään paljain sormin jääkylmää näyttöä hiplaten!

    jees h-valta

    Eipä siellä näytöllä tarvii kyllä pakkasella mitään hiplailla. on täällä taas mölinät.

    jees h-valta

    Jätkällähän varsinainen ”lisävarustepuketti” autossa löytyy. Mutta valitan, vanhaa kamaa ja Motonet-meininkiä. Mutta toisten hylkyihin ymmärrän kyllä että tuollaisiakin ripustellaan. Onhan se edes viime vuosituhatta jo edustavinaan.

    Jätkä

    Jeessi:”-Jätkällähän varsinainen ”lisävarustepuketti” autossa löytyy. Mutta valitan, vanhaa kamaa ja Motonet-meininkiä. Mutta toisten hylkyihin ymmärrän kyllä että tuollaisiakin ripustellaan. Onhan se edes viime vuosituhatta jo edustavinaan.”

    – Olen ”Kauhiasthämmästyny” että Jeessille ei edes langaton Hans free ole tuttu ja käytössä. minulla on puhelin toiminut jo vuosikausia taskussa, josta se ilmoittaa kuulokkeeseen soitosta ja yhdistää puhelun. Aivan samoin se toimii autossa ja vaikka metsässä, niin kauan kuin virtaa riittää.

     

    jees h-valta

    On se kädet vapaa tuttu mutta on ollut lähinnä tarpeeton eli en ole tarvinnut. Siitä syystä en ole sitä myöskään käyttänyt. Minulla työ on kuitenkin enempi sisäsiistiä joten ei tarpeen senkään vuoksi. Metsätyöt joutaa tehdä rauhassa ja soitellaan sitten paussilla takaisin. Minulla on siihen kyllä varaa. Polleeta olen ja tottahan emon rahatkin siinä kaupassa kelpasi omalta osaltaan. Aika tasan puoliksi tämä käyttöhyötykin menee paitsi että hän saa hyvää kyytiä kuskin kera. Kyllä siitä puolet auton hinnasta kannattaa mielestäni maksaakkin. Tosin nyt maksan kyllä sellaista viimeistä kymppiä johon hän ei enää osallistu. Puotipuksun tuloilla on tähän asti saatu paljon muutakin aikaan kuin yksi auto. En nyt taas ala kertaamaan kun olen ne jo kertonut aikaa sitten. Mutta on sitä omaisuutta kertynyt jopa myytäväksi asti. Joillain se taitaa olla lähinnä keräily-ja hylkyerien nurkkiin keräilyä.

Viewing 10 replies - 3,291 through 3,300 (of 5,990 total)