Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 3,281 - 3,290 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

    Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

    Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

    Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

  • Jätkä

    Automuseolla oli kolkytluvulta oleva auto, jossa oli valonvaihtoautomatiikka, kyllä sillä kelpaa elvistellä tämän ajan autoissa uutuutena.

    jees h-valta

    Onko herran omassa kierrätyspolossa vaihto/tahi syttymisautomatiikka?

    Tolopainen

    Pieni korjaus Kiiassa tulee näytölle soittajan nimi ja numero, jos ne on luettelossa. Näyttöön on puhelimesta bluetooth yhteys, koita nyt ymmärtää. Aivan samanlaiset valot myös, että käännettäaessa syttyy lisävalo kaarteen puolelle ja automatiikka sytyttää ajovalot kun ajaa vaikka hämärään pysäköintihalliin, ainut ero, että nuovarusteet saa kymppitonnin halvemmalla kuin pököön.

    jees h-valta

    Ei ne mitään lisävarusteita ollut vaan vakiota. Tottakai se on bluetoothin kautta tulevaa mutta eipä vain kaikissa ainakan näytä soittajaa. Myös erään Opelin Astran tiedän samoin välittävän näytölle vain tulevan puhelun eli luurin kuvan. Oli puhelimen luettelossa tahi ei. Tai sitten ei vain ole löydetty oikeaa asetusta niiden näyttöön. Mutta onhan se aika hankalaa kun harva tämän ikäluokan porukoista halstraa näitä juttuja itse asentaa. Meillä taas automyyjä hoiti kaiken avaimet käteen periaatteella.

    oksapuu

    peugeot-foorumi.com

    Löytyy juttua Puretech 130 moottorista ym. kivaa 🙂 …

    Nimetön

    Pahasti on Jeese pudonnut kehityksen kelkasta jos vasta nyt yrittää bluetootin ominaisuuksia opetella, ja ei tuo auton käyttäjäkoulutuskaan mitään uutta ole vaa sen saa nykyään käytetyn auton ostajakin. Karvalakkimallin bluetoot Jeesellä jos koelautaan joutuu jotain kuvakkeita paineleen, mulla ei tarvi edes kättä nostaa käsinojalta bluetootia ja navia käyttäessä. Eikä ne navin kartat mitään vanhene vaikka joku risteys joskus uudelleen järjesteltäs niin samantien se on kartalla kun risteyksen läpi ajaa ja piirtäähän se viivaa vaikka pellolla käy lenkin heittämässä.

    Älä lue Jeese tätä jos haluat nukkua yöt levollisesti…  http://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/autot/automerkit/peugeot

    jees h-valta

    No kyllä kait puhelu pitää Lasse sinunkin jostain avata vai pakkoavataanko sinulle valmiiksi puheluita joihin et halua vastata? Kyllä näyttöruutuun tulee hipaistavaksi vihreä luuri kuva ja jos vastaa tulee alas myös lopetusta varten punainen luurin kuva. Eli puhelin on näytöllä käytännössä. Ja mitä johonkin keskusteluihin tulee olen ostanut itselleni auton enkä kaipaa siihen mitään yleislässyä jossa käyttäjiä on vähintäänkin yhtä kirjavasti kuin täälläkin näitä ”asiantuntijoita”.

    Nimetön

    Kyllä minä ihan itse puhelun avaan mutta ei mun sitävarten tarvi kättä nostaa ja haeskella jotain luurinkuvaa jostain, tekniikka on ihmeellistä nykyään.

    jees h-valta

    Se näyttö on aivan käden lepuutuksen eli nk. keskikonsolin edessä joten ei tarvitse kurkotella. Todella hyvällä kohtaa näyttöpääte on. Mutta eihän sitä käsitä kun ei ole sitä näyttöäkään, ymmärrän kyllä. Tekniikka on ihmeellistä ja siksihän täällä kehunkin. On erittäin hienoa ollut nähdä kehitys jota hyppy saksalaisesta premiumluokan autosta keskikokoluokan tavalliseen keskihintaiseen autoon on ollut. Saati kun katselee samanlaisia keskihinnan yläpuolella olevia mersuja, audeja,bmw:tä. Niissähän ei ole oikeastaan mitään ja silti maksetaan maltaita. Mitä niissä kansa näkee???

    Visakallo Visakallo

    Onko Jesse kuullut sellaisesta kuin suomea ymmärtävästä puheohjauksesta? Löytyykö nykyään enää autoja, joissa sitä ei olisi?

Esillä 10 vastausta, 3,281 - 3,290 (kaikkiaan 5,990)