Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Viewing 10 replies - 2,281 through 2,290 (of 3,540 total)
  • arto

    Kertoo ihminen joka luulee tietävänsä…..Mutta ei tiedä mitään…Niin kuin kerroin en ole tehnyt työtä tylsällä terällä koskaan. Sekin siis sinun ajatuksissa pyörivä ajatus….Kun itse ei osaa ei silloin muutkaan voi osata.

    arto

    En viikonloppuja viilaa sinä saat sitä tehdä jos se kiinnostaa. En ole koskaan sahannut tylsällä terällä. Mulla on viikonloput ihan muuta tekemistä kuin ajatella työtä…..Olen kellotanut nuo sinun terävän terän ja minun usean päivän sahaus pinta-alat ne ihan samat. En siis tee tyhjää työtä jolla ei mitään järkeä eikä rahallista hyötyä.

    arto

    Tuli tänään taas mieleen Arto joka ei turhaan viilaa ? Ihan jopa omilla kokemuksilla niin aina sen paremmaksi saa kun malttaa viilata……….petep…….Se ero meillä sinä harrastat ja minä teen ammatikseni elätän perheeni maksan laskut ruuat jne….Siksi minä sahaan vaan sen työajan 8t joka arkipäivä, Jos lasketaan vaikka 5 minuuttia joka tankille viilausta. tekee 15min joka päivä jos työskentelen 150pv =2250 minuuttia= 37.5 tuntia tulee yli 4 työpäivää tuossa ajassa…Siinä neljässä työpäivässä tienaa mukavasti.

    arto

    Se että vääntö häviää koneesta kun säätää. On väärin oikein säädettynä vääntö/kierrokset ovat Maximit. Matalakierros suutin liian pienellä hävittää väännön.

    arto

    E-TECH II -moottorit ovat X-TORQ-kaksitahtimoottoreita ja nelitahtimoottoreita. Ne edustavat viimeisintä kehitystä vähäpäästöisissä moottoritekniikoissa. Moottoria käytetään moottorisajeissa, puhdistusaineissa, trimmereissä ja lehtipuhaltimissa. Saha oli vuosimallia 08             Juuri tuota testasin aikoinaan vaikka takana lukee e tech 2 moottori silti x – torq

    arto

    2 v taaperona pahanteossa. Maalla mitä tuollainen pikku viikari tekee.

    arto

    Empä ole kuullut että olisi etech  olin meilläpäin ensimmäinen  käyttäjä 355 fx.  Tuli juttua kyseisestä sahasta erääseen lehteen. Oli siis ensimmäisiä suomessa olevia 355 fx…..Siinä oli aika paljon vikoja tekniikassa kone oli hyvä x-torq. Kytkin ei kestänyt rumpu laajeni painojen voimasta ( katkoi jousia) pikari murtui takuuaikana 2 kertaa.

    arto

    Kesällä mäkäräiset söi pahoin, Oli hiukan naama turvoksissa vielä seuraavana aamuna naapurin emäntä tuumasi ( onko kova rapula) Oli eka päivä silloin mäkäräiset ei myrkyt mukana, Nyt valtavasti ampparia maassa ja kuusen alaoksilla, Viikko sitten sahasin yhden puoliksi Piti juosta. Pistoja tullut useana päivänä , eilen oli valtava maa pesä onneksi huomasin. Heittelin muutaman koivu pätkän , kävivät ulkona pesästä, oli satoja lennossa.

    arto

    Latta sinne käy mutta ei pyöri kuin vajaan kierroksen rajoitin toppaa. (jos ne paikalaan)

    arto

    Husqvarnasa brimeri pari painallusta ja rikastin käynnistyy hyvin, ei tarvitse kiskoa monesti. Raivari ainakin ekalla lähtee.

Viewing 10 replies - 2,281 through 2,290 (of 3,540 total)