Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,291 - 2,300 (kaikkiaan 3,535)
  • arto arto

    Eiko luku onnistu. Vai pätkiikö ajatus.

    arto arto

    Sama moottori kuin 555fx eli ilmahuuhtelu. 555 paranneltu versio 355  Tuossa 355 oli heikkoja kohtia ne paranneltu 555.  koemusta 355fx pari vuotta,

    arto arto

    Jos atrolla käynnistin on jäätynyt talvella, niin eikö ole tullut mieleen jonkinlainen peitto sahalle?,,,,,,Ei minun sahat tarvitse peittoa kypärä riittää. Ei sellainen ole metsäsaha joka ei luontoa kestä

    arto arto

    Kun saha ei alle kymmenellä nykäisyllä käynnisty, väsyttää vain itsensä…….En ole koskaan 10 kertaa repinnyt sahaa käyntiin silloin jo jokin vika. Raivari viimeistään toisella aamusta käynnistyy, Riippu kuin uninen on kerkeääkö rikastimen tyrkätä pois päältä, muuten päivällä sitten ekalla. pätkä samoin.  Talvella tärkeää jos käynnistin jäässä välttää purkamisen kun käynnistyy  hyvin.

    arto arto

    Husssen suositus oktaaniluvulle on 92 . Eli mikä vika 95

    arto arto

    Mulla menee litra öljyä 50l bensaa.

    arto arto

    Minä käytän osa syn ,on halvempaa ja yhtä hyvää. hp hg öljy  10e L

    arto arto

    Toissa  kesänä varhaisperkkasin yli 20ha aukon oli kylvö männikkö. Petäjät oli 1.5m ei yhtään hirven tuhoamaa mäntyä löytynyt alelta. Tänä vuonna istuttivat aika paljon mäntyä. Tiedän muutamat istutus koivikot ei katkottuja koivuja löydy.

    arto arto

    Pannanpa arto kisa pystyyn, sahataan raivurilla tankillinen taimikossa, kumpi saa enemmän alaa valmiiksi? Minulla terä oikeinpäin ja artolla takaperin.,,,,,,,,, Eli huijaamalla voittoon.

    arto arto

    Eipä ainakaan meillä päin ole hirvituhoja näkynyt.  talvella kelkkaillessa näin 1 hirven. Nyt kesällä näkynyt parit jäljet.  Autolla ajua muutama tuhat metsäteitä.  Eli aika harvinainen elukka kyseessä.

Esillä 10 vastausta, 2,291 - 2,300 (kaikkiaan 3,535)