Käyttäjän Jätkä kirjoittamat vastaukset
-
Sinun veronkavalluksesi on minulle ihan yhdentekevää. Jos minä olen ostajana, en suinkaan maksa sinulle samaa hintaa ilman kuittia, kuin kuitin kanssa.
Puun hinnassa täytyisi olla mukana niin pääomatulovero, kuin myös ALV. Jos ne jäävät ilman kuittia myyvältä tilittämättä, pitää hinnan olla ostajallekin halvempi.
Voi Hyvää päivää! Tolopainen ei käsitä yhtään mitään.
Kun toinen myy säkin hintaan 60 € ja mukana on verot, taikka toinen myy vaikkapa viidelläkympillä samaa tavaraa saman verran, niin toisella käy kauppa ja toisella ei käy kauppa,
Se on niin halvatun vaikeaa käsittää, jos puuttuu tietty koneisto korvien välistä.
Älä suotta pidättele nauruasi, anna tulla vaan oikein reippaasti.
Meillä on ollut Shindaiwoja noin kolmekymmentä kpl, eikä niiden kanssa ole ollut mitään ongelmaa.
020 – mallissa oli erilainen kaasutin. 200:ssa on kiihdytyspumppu, joka tuottaa ongelman, mutta eihän Tolopainen tuota usko…
Joissakin HVA:n mallissa onkin Zaman kaasutin. Vahvasti epäilen, että monissa laitteissa esim sähkölaitteet tehty tehty kaukoidässä, vaikka kyljessä lukeekin esim Bosh tms.
Kun kiinassa tehdään jäljitelmä, se on ihan mitä sattuu-laatua, mutta kun tehdään kunnon kopio, ei laatu välttämättä ole sen huonompi kuin alkuperäisessäkään.
Pihkatappi. Kerro ihmeessä, kuinka kaasuttimen vaihto onnistui. Olen melko varma siitä, että vika on kaasarissa.
Jaa Mäntyä? Paljonko tarvitset?
Käytäväistutus on lopputuloksena samanlainen kuin maanmuokkaus syväaurauksella, joka on julistettu pannaan.
Myös siinä auraa vedetään noin viiden metrin välein ja maat kasaantuvat melko korkeiksikin aurauspalkeiksi. Istutus tehdään jätkänpolulle tai siihen palteen päälle ja melko tiheään.
Alue on ruma muutaman vuoden ajan, mutta kyllä siellä jo ensiharvennuksen aikoihin koneella pääsee liikkumaan.
Minkä kokoisen puun hyväksyt todella järeäksi? Etelä-suomen kuusikot pyrkii ylijäreäksi, vaikka ikää on vasta hieman yli puoli vuosisataa, kunhan ne on harvennettu ajallaan.
Visakallo. Varmaan nuo Kamuxin Golfit ovat hinta / laatusuhteeltaan varsin edullisia autoja hankkia, jos auto on muuten käyttöön sopiva.