Käyttäjän Jätkä kirjoittamat vastaukset
-
Isotee. Onko isompi vai pienempi terä? Tuo on sen luokan saha, että ei tunnu yhtään kömpelöltä. Pitäisi vaan malttaa antaa kierroksia kunnolla. ( Vouvou vou vou….)
Eihän tien lanauksen tai auraamisen tekeminen ole mitenkään rikollista puuhaa. Jos minä tarjoudun tekemään tienhoitotöitä, en suinkaan tekeydy siihen joukkoon, joka päättää siitä, kuka tekee ja millä ehdoilla KO homman.
Teen tarjouksen, että linkoan tieltä lumet siihen hintaan / tunti ja muuta saavat ihan ite päättää, kelpaako. Nyt on jo pari vuotta mennyt, jolloin olen kieltäytynyt, vaikka on kysytty, koska minusta on jo toisten aika hoitaa sekin työ – Olisi kyllä parantamisen varaa aika paljon, jos tavoitteena pidettäisiin minun linkouksen jälkeä.
HVA:n ominaisuutena on olut AINA, että uutuusmallissa on ollut lapsentauteja, jotka on saatu hyvin hanskaan parissa vuodessa ja yleensä syksyllä tulevissa malleissa se onkin sitten jo hoidettu. Tilhi on muutaman vuoden seurannut lajijohtajaa ja saanut vihdoinkin koneensa pelaamaan, mutta samaa lapsentauteja uusiin malleihin tuputtavaa politiikkaa Tilhikin on alkanut harrastaa.
Sahamyyjät ovat kyllä kehittäneet varaosavarastojaan ja onpa siellä jopa huoltomieskin paikalla silloin tällöin.
Ebay tarjoaa varaosia edullisesti – uusia.
Onko kuusitukin minimiläpimittaa nostettu? Sehän on ollut 16,0 senttiä kuoren päältä kapeimmalta puolelta.
Ammattiraivaajat ovat myös ottaneet460:n hyvin vastaan. Osaltaan he ovat myös kiitelleet piirimyyjän hyvää huoltoa ja joustavuutta myös lapsentaudeissa, joita on ollut.
On toki niin, että jos leimikosta ei löydy tukkilaatua, niin silloin sitä tulee satumaisen vähän, vaikka järeyttä piisaisi.
Taannoin oli poikkeuksellisen tiukat laatuvaatimukset ja maatalousoppilaitoksen oppilaat koulunsa metsästä olivat hakkuulla. Kentt’ämestari ja työnjohto olivat innokkaina tekemässä tukkia, vaikka oli niin iso-oksaista mäntyä, ettei puhettakaan tukiksi niillä ehdoilla. Mestarit suuttuivat minulle verisesti, mutta ainakin sen aikaa tehtiin niin kuin minä olin siellä.
Jos on isompi leimikko, eikä yhtään raakkitukkia, niin ollaan tehty tukkia kuituun. Viisi prosenttia on kyllä aika paljon raakiksi.
Et ole tajunnut, että Laserkeilaus on pahasti keskentekoinen räpellys, josta ei vielä ole positiivisia kokemuksia kenelläkään, jos ei negatiivisiakaan.
Koko laserkeilaus on ihan paskaa. Siitä ei kannata jauhaa.
Pitäisi avata ketju naisista. Jokainen kehuisi omaansa, ainakin jos eukot lukee näitä juttuja.