Käyttäjän Jätkä kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 14,121 - 14,130 (kaikkiaan 15,483)
  • Jätkä Jätkä

Autokoulun ajot suoritin Hämeenlinnassa ja autona oli Mersun 280  bensaversio. Hieno peli, mutta ei niin hyvä ajaa, kuin tämä minun tila-autoni.

Se oli jonkin aikaa tyttärentyttären käyttöautona, kun hänellä on ukko ja kaksi pientä lasta ja lisäksi kaksi koiraa. Muuttivat sitten espanjaan ja minä sain autoni takaisin.

Ajokelponen olen edelleenkin.

Jätkä Jätkä

Minä ajelin autolla jo silloin, kun sinä olit vasta pilke isäsi silmäkulmassa.

Jätkä Jätkä

Minä en sahaa tylsällä terällä hetkeä kauempaa.

Jätkä Jätkä

Jo silloin, kun Vilppulan saha oli Korppoon saha  Jäminkipohjassa, polttivat hyvällä hyötysuhteella kuorta ja sahanpurua järvestä nostetuista tukeista, eli tukit olivat lionneet järvessä, nostettiin kuorimoon, josta kuljettimet veivät kuoren ja sahanpurun kattilaan, josta silloin käytettiin nimitystä ”Ahdettu tulipesä”.

Kehuttiin, että 70 % :n kosteus palaa erinomaisella hyötysuhteella.

En tiedä, oliko hyötysuhde liian hyvä, kun saha paloi eräänä äitienpäivänä. Uusi Pohjan saha rakennettiin Vilppulaan.

Jätkä Jätkä

Minulla on kyllä tuo auto ollut jo vuosikausia.

Jätkä Jätkä

Lehdessä oli juttu tarkka-ampujakoulutuksesta. Kyllä niitä on oikeassa varuskunnassa, jossa Puska-Jusseja koulutetaan. Ampuvat ihmistä päähän 1300 metrin päähän.

Kyllä siinä hirviluku alkaisi alenemaan.

Jätkä Jätkä

Voi olla, että huolimattomat teroittajat ovat jo vaihtaneet alaa, mutta ei niin kovin kauan aikaa sitten näki metsureilla teriä, jollaisia en olisi huolinut omaan sahaani.

Eri pituisia hampaita, säätöhampaat viilailtu miten sattuu, toisen puolen hampaat eri kulmiin viilattu kuin toisen puolen. Viila liian korkealla tai syvällä.

Jätkä Jätkä

Tarkka-ampujat metsään väijymään sorkkaeläimiä. Jokaisesta hirvestä saisi kuntoisuusloman. Ja ruho varuskunnan keittiölle.

Jätkä Jätkä

On sinulla Jeessi sitten helvetin iso lämpövoimala! Tehot siis yli 3 Megaa!  Sillä varmaan toimii myös Harjavallan sulatto.

Jätkä Jätkä

Olet Jeessi ehdottomasti oikeassa, mutta haluaisin nähdä sinun teräketjusi sanotaan noin puoliväliin asti kulutettuna.

Esillä 10 vastausta, 14,121 - 14,130 (kaikkiaan 15,483)