Käyttäjän Jätkä kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,911 - 1,920 (kaikkiaan 15,483)
  • Jätkä Jätkä

Tolopaista kaivertaa työikäisten ”Kovat ansiot”, samoin se, että esim hoitajat ja opettajat ja ahtaajat pitävät puoliaan palkkauksen suhteen.

Kannattaa  Tolopaisen perustaa eläkeläisten lakkoliike, joka käy eläketaisteluun minimieläkkeiden korottamiseksi. Olisihan se saavutus, jos Tolopaisenkin eläkkeeseen tulisi viimein se ”Vappusatanen”.

Jätkä Jätkä

Mikä on typeryyden huippu? 

Mielestäni se, että itse mitään ajattelematta yksisilmäisesti uskoo kaiken, mitä Putlerin Trollitehdas työntää länsimaihin, Mutta tekee sen vielä täysin ilmaiseksi!

Jotenkin voisi yrittää ymmärtää, jos Venäjältä tulisi joka kuukausi ”Amerikan taaloja” matkalaukullinen, taikka numerotilille Sveitsiin ilmestyisi mittava summa rahaa, mutta en usko, että meidän DA-Trolleille olisi miljoonia maksettu, korkeintaan luvattu, että perhettä ja häntä ei tapeta kiduttamalla.

Jätkä Jätkä

Vai Kolestroli on nyt otettu hampaisiin. Katsoin listaa, kun on otettu täydellinen verenkuva lähiaikoina : KOL.HDL = 1.15    KOL-LDL = 2.2

-ja ilman alentajaa! Kun minulla on flimmeri, niin Hb täytyy pitää verenohennuslääkkeellä oikealla tasolla, eli röörin lukema – jota tasoa se on ollut takavuosina, ei sovellu minulle, veri ei saa olla liian ohutta, eikä liian paksua.

Olin aikaisemmin aktiivinen verenluovuttaja, mutta en voi enää sitä tehdä. Joskus jopa soitettiin, kun oli tulossa leikkaus jollekin, että nyt tarvittaisiin minun vertani.

Jätkä Jätkä

Paperitehtaiden loppulaskenta on ollut käynnissä jo pitkään. Tämä lakko ei käytännössä muuta mitään, hiukan jouduttaa vain.

Vahnoilla koneilla ei enää pysty tekemään riittävän taloudellisesti ja tuottavasti paperia – osakkaat vaativat tuloja.

Jätkä Jätkä

Jalmari Kolu:”Merkkasin poistettavat puut ja hinnaksi sovittiin 10 euroa pinomotti, rungon keskikoko luokkaa 70 litraa ja pääosin mäntyä. Katsotaan miten kokeilu onnistuu.”

Pystyhinta 10 €/ M3 kuulostaa aika maltilliselta, jos poistuvien runkojen keskikoko on 70 l. Mitä tarkoittaa ”nostetaan hintaa”?

Olisi mielenkiintoista nähdä savotta ennen ja jälkeen, kun mainitset, että taimikonhoito on tekemättä. Minkälainen viidakko sinne jää, jos poistetaan vain keskikooltaan noinkin järeitä runkoja.

Yleensä ajattelen vastaavassa tapauksessa, että merkkaisin korkeintaan vain jäävät puut, koska niitä näin minun kokemuksellani yleensä on paljon vähemmän kuin poistettavia puita, mutta kohde on kuitenkin minulle tuntematon.
    <div class=”comment__content__footer”></div>

Jätkä Jätkä

Nuo kaksi tyyppiä ovat juuri niitä salaliittoteorioihin sokeasti uskovia, joita on hassutettu ympäri maailmaa. Ehei pojat, ei tetä ole viittä prosenttia kansasta, mutta 0,005 % voisi jopa olla. Muutenhan meidän hullujenhuoneet olis ylitäytettävä.

Mistä tietää, että Ryssä valehtelee? V = Sen huulet heiluu!

Kyllä muun maailman täytyy tehdä loppu Putlerin murha-aallosta, kaikki rikolliset tuomiolle ja hirteen – omaisuus jälleenrakentamiseen ja sotakorvauksiin.

Toisen maaimansodan jälkeen Saksa jaettiin kahtia, ettei samanlaista katastrofia enää tulisi, mutta JAETTIIN VÄÄRÄ MAA. Venäjä olisi pitänyt jakaa pieniksi, itsenäisiksi, demokraattisiksi valtioiksi.

Jätkä Jätkä

Kalle ja Jeessi eivät ole koskaan olleet rehellisiä, eikä oikeudenmukaisia.

Mietityttää vain, että onko kusi noussut lähiaikoina kummankin nuppiin, vai onko se ollut siellä aina, nyt vain alkanut härskiintymään, eli pilaantumaan.

Tulee mieleen kysymys: Miten te kehtaatte esittää tuollaista hullun höpinää?

Jätkä Jätkä

Ostin äsken Husku-kauppiaalta kympin pytyn = 50 € huokasi hinnaksi. Samaa luokkaa oli Nesteeltä ostettu vitosen pytty = 25 €. Sen takia poikkesin sahakauppaan, että siellä olisi edellisempaa – ei ollut.

Halpakaupassa on jotain Eko – merkkistä, mutta ei ollut aikomustakaan ostaa, katsoin vain hintaa 12,95 € / 5 l.

Virtain moottorisaha on tuonut Ruotsista Rajakauppakumppanien kautta isoja eriä, en viitsinyt lähteä kysymään, koska minun tarpeeni on niin mitättömän pientä.

Jätkä Jätkä

artolla näyttää olevan tietoa alan tuotteista – ainakin näistä ammattilaisille tarkoitetuista ja niiden saantikanavista. Itselläni ei ole enää syytä päivittää pukujen uutuuksista, toista se oli virka-aikaan, kun opetuslapsille hankittiin henkilökohtaiset varusteet, jotka he maksoivat itse, silloin piti järjestää muotinäytöksiä joka syksy ja eri firmoilta.

Silti olen puolen vuoden sisään ostanut kahdet työjousut, toiset on vasta sovitettu.

Jätkä Jätkä

Pari mielipidettä Tolopainen – jos sallitte: Oli puhe keskeytymättömästä kolmivuorotyöstä, EI vuorotyöstä.

Toinen miete: Hoitajien rivejä ei ole varaa harventaa, eli YT:t ns kaulusköyhälistön pariin on ihan ajankohtaiset. Ehkä Byrokratiaa on liikaa – ja se maksaa.

Esillä 10 vastausta, 1,911 - 1,920 (kaikkiaan 15,483)