Käyttäjän mehtäukko kirjoittamat vastaukset
-
Oksapuu, karttapiste kyllä maastosta löytyy. Mutta entäpä jos penkka on vain tyhjää täynnä? Hevosmiesten jutut muuttuneet muka todeksi…
mehtäukko 14.6.2026, 20:38Kunpa en urakoi. Kymmenet vuodet kun on voinut/saanut tehdä omin senssein ja taidoin, kasakin karttuu kuten hankintoja tehdessä…
mehtäukko 14.6.2026, 19:22Vai maksaa. Eikö työmies ole kohtuullisen palkkansa ansaitseva? Minkälaista toiminnan pitäisi olla, ettei saisi kustannuksia tulla?
Kun metsänhoito oikeaoppisesti jaksollisena tuottaa sijoitetun euron riittävän moninkertaisesti, se ei ole ainakaan ”vakava asia”.
mehtäukko 14.6.2026, 17:37Äestyshän oli yleismenetelmä ennen kaivurilaikutusta ja kääntömätästystä. Jos alue ei ole kivikkoinen, istutus onnistuu. Moni vaan kammoksuu runsaalle jäljelle syntyvää vesakkoa…”Työlästä ja kallista..” No, saahan siinä oltava tehokas ja huolellinen. Syksyn kevään kääntöm. ja laikutukset kustansivat n.30 €/ha vuokrakoneella.
mehtäukko 14.6.2026, 10:25On, ja kaikenlainen metsissä työskentely on kaiken hyväksi fyysistä ja psyykkistä hyötyliikuntaa.
mehtäukko 14.6.2026, 08:04Kyllä asiaa ymmärtävät tietävät synnytetyn viherhysterian tautitilan. Lasku siitä tulee vaan olemaan toteutuessaan niin mieletön, että tämä velkainen yhteiskunta putoaa polvilleen.
mehtäukko 14.6.2026, 07:41Järjestyy, jos seulan läpäisee.
mehtäukko 13.6.2026, 19:43Taannoin Metsäkeskus välitti Museoviraston ”tiedon”, että ostopalstan harjulla olisi muinaismuistohauta. Harvennuksen mk-ilmoituksen jälkeen siitä tuli viisi (5) eri varoituskirjepostia. Kuukausi sitten asia osui silmiin ja laitoin museovirastolle pyynnön todistaa juttu.
Ei ole kuulunut.
mehtäukko 13.6.2026, 15:26Mehtäukko on kyllä jo aiemmin ”vähemmillä vihjeillä” jättänyt Metsään.fi:n päivittämättä. Ja nyt vauhti kiihtyy…🥸
mehtäukko 13.6.2026, 13:53Mitenkähä se alkaa tuntua hetikohta siltä, että Mk:n teko-älyt ym. kaukokartoitukset saa vetää pöntöstä alas. Minne asti jatkuu, kun uskottavuus nollassa?