Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Viewing 10 replies - 161 through 170 (of 663 total)
  • Pavekka

    No vähänkuin samat sanat. Tässä on annettu kiinnostuneille oleellisia pohjatietoja tipoittain. Mutta taisi tulla silti tärkeimmät jo taputeltua. Laita projektin seuraus ja lopputulos tiedettäväksi kun aikanaan selviää jos selviää. Tällä aiheella on luultavasti ns. Yleistä mielenkiintoa.

    Pavekka

    Otin joskus tommosen halpakärsserin auki kun ei antanut painetta. Ei mitään tehtävissä, pumppu oli hitsattu yhdeksi muovimöykyksi. Niille on joku laskettu käyttötuntimäärä. Käytä ja heitä.

    En löytänyt jonsuun varaosanumeroa tai edes räjäytyskuvaa. Johonkin huskiin löysin säätöyksikkö 175dollaria. Siihen postit,työt ja katteet ym. niin korjaussumma lienee jossakin kahden ja puolen hujakoilla paikallisia oravannahkoja.  Mun mielestä rahan voisi käyttää paljon paremminkin puun pätkintään mutta nämä on näitä. Käytä ja heitä.

    Mielenkiinnolla odotan kokemuksia jos joku tinuri löytyisi, joskin epäilen onnistumisprosenttia.

    Mahtaako perinteiset pienkone korjaajat ja merkki edustustot  edes koskea näihin? Nämähän on enemmän sähkökonekorjaamojen juttuja.

    Pavekka

    Ton kymmenen vuoden kannalta ei ole väliä onko sähkö vai polttomoottorituote. Mutta eihän se sitä tarkoita että piirikortteihin myytäisiin komponentteja erikseen vaikka huolto olisi voimassa. Se on koko kortti tai joku isompi osakokonaisuus. Joka hinnoiteltu niin ettet korjaa. Nuo tinaajat ym. on aina ulkopuolisia palveluntarjoajia. Eli se on jonkinlainen parasiittimarkkina. Niiden kiusaksi polttomoottoreissa huski käyttää esim. Omia laakeristandardeja joita ei tehdä muuhun tarkoitukseen. Kyllä se tossa elektroniikassakin on luultavasti huomioitu. Eli käytä,heitä ja osta uusi.

    Pavekka

    Kyllä jonssiin osia pitäisi löytyä vaikka merkki on jäissä. Varsinkin uudempiin eikä akkutekniikka vielä vanhaa ole. Tosin hinta voi olla mitä on.

    Jos joku tietää miten noita suojamassoja saisi liuoteltua helposti niin kertoo ihmeessä. Tosin epäilen että komponentit on konsernin omaa tuotantoa ja korvaaminen vaikeaa vaikka ne massat saisikin liuoteltua ja vikakohteen eristettyä.

    Huski on ollut aika hyvä näissä. Korjaaminen tehty vaikeaksi ja kalliiksi että käyttäjät oppii ostamaan uusia koneita tilalle.

    Pavekka

    Kiihdytyspumppu,digi ja ilmahuuhtelut on juuri näitä turhia kiusankappaleita 2t koneissa. Nelitahtisissa sama juttu. Juuri tuli joku euro5 paikallismoottori joka ei käy kunnolla ja säätö liimattu. Pitää uudessa koneessa alkaa suuttimia porailemaan.

    Pavekka

    Meriselitykset haisee vähän paskapuheelta. ?

    Pavekka

    Joopa joo.:-)

    Pavekka

    Kiinnostaisi mikä siinä oli vikana? Tai miksi se oli ylipäätään laitettu jos oli viallinen? Ei niissä ole kovin montaa liikkuvaa osaa joita ei normaalilla näkökyvyllä kykenisi vialliseksi toteamaan.

    Pavekka

    Ei kalvon vaihdosta haittaa ole. Joskus siitä voi olla apuakin. Turha huolto on vähän venyvä käsite.

    Pavekka

    Kyllä suuttimien kanssa pärjää kunhan ei tarvisi välpätä tunen kanssa. Tietysti jos joku muu ylläpitää tai muuten ei ole väliä niin mikä ettei.

Viewing 10 replies - 161 through 170 (of 663 total)