Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Viewing 10 replies - 71 through 80 (of 663 total)
  • Pavekka

    Niin olin huomaavinani. Nuo kalibroinnit on huoltotyökaluja ei niitä käyttäjä manuaaliin kuulu listata. Jos huski niin tekee ilmaiseksi se tarkoittaa että niitä pitää olla piippailemassa tämän tästä. Eli taas kerran on tehty keskeneräistä ja kuluttaja tietämättään on valjastettu tuotetestaajaksi.

    Pavekka

    Onhan piuhat kivoja jos pääsee tiedon äärelle ja osaa tulkita mitä se kompuutteri yrittää  kertoa. Noihin ei vaan myydä mitään motonet obd-lukijoita ja datavirran hallinta on tiukasti valmistajan kourissa. Eipä siitä käyttäjä paljoa hyödy koska lyhentynyt vianetsintä aika veloitetaan kuitenkin jollain muulla tapaa ja tunen tapauksessa se pelkkä pistokkeen kytkeminen on jo puolenpäivän työ ja puolet sahan muoviosista hajalla sitä kaivaessa.

    Joo joo lukeehan ne niitä käyttäjille erikseen maksusta mutta kädet ristiin että työvuorossa oleva asentaja ymmärtää niistä jotain ja osaa olla avuksi. Täälläpäin ei ole montaa asentajaa pajalla jotka osaisi eikä niitä ole aina helppo löytää.

    Pavekka

    Ei. Nehän pitäisi toimia itsestään. Noita puliveivaksia vaan silloin kun ne sekoaa itsekseen johonkin vikasieto tms. tilaan.  Käyttäjän ei kuuluisi tarvia tommosia proseduureja mihinkään.

    Pavekka

    Huomasiko joku eroa noissa ohjeissa?  Mahtaako niillä koodareilla joka nuo keksi olla järkeä päässä ollenkaan?  Kuka noiden ja sekuntikellojen kanssa viitsii metsässä leikkiä. Veisin takaisin liikkeeseen leikitettäväksi. Lisäksi nuo pitäisi olla reaaliajassa säätyviä eikä tarvi mukautuksia. Jos niitä taas tehdasasetuksille pitää vedellä niin siellähän on paskat softat.  Outoa toimintaa taas. Suutinruuvi kaasarissa ottaa ruuvarin ja vääntää vähän niin taas toimiin. Kymmenen sekuntia. Ei mene aina maailma eteenpäin tietotekniikan myötä.

    Pavekka

    Kannattaa vielä kielen puremisen lisäksi lyödä kirveellä polveen ennenkuin ostaa jotain ”vähän” käytettyä ja ”hyvin” huollettua digisahaa mökkihommiin.?

    Pavekka

    <p>Eli et ole 170:stä nähnytkään. Käy nyt vaikka kärkkäisellä lukemassa palautteita. 170 on ollut jo kauan paras lajissaan. Echolla on kanssa jotain mutta harvinaisempana osat tahtoo olla painimista.  </p>

    Pavekka

    <p>Tuo kulloppi on yksi niitä kun kannattaa purra hammasta ja kävellä myyntihyllyn ohi vaikka kuinka sormet syyhyisi. On se parempi kuin metsurit ym. Mutta ei paljoa. Ggp tekemä ja itsellä on yksi josta maksoin 25e. Siihen hintaan se on ihan hyvä.</p>

    Pavekka

    Ne on joskus vähän yksilöitäkin. Oli joskus yksi jonssi olisko ollut 2145. Toimi muuten oikein hyvin mutta vaati käynnistyäkseen normaalia enemmän vetokertoja. Kävin kaasarin läpi kaikki mitä keksin mutta ei se siitä koskaan täysin parantunut. Koska muuten oli ok. niin sitten vaan vedeltiin muutama ylimääräinen. Vaivaamaan hiukan jäi mikä sen aiheutti.?

    Pavekka

    Niin se seos eli ilman ja polttoaineen suhde on se mitä yleensä laihalla tarkoitetaan. Rasvaprosentti on öljyn ja polttoaineen seos. Jos kone käy laihalla niin rasvaprosentti ei leikkaamista estä. Toki leikkaa ilman rasvaakin.

    Pavekka

    Kaasuttimessa on yllättävän monta vikamahdollisuutta ja osa niistä on vähän henkimaailman hommia. Yleisimmät on varmaan säätövirheet,roskaa suodattimessa, kulunut neula,huoltovirheet ja korppuuntuneet kalvot. Akselikulumia on vain vanhoissa tai todella paljon käytetyissä sahoissa. Enimmäkseen kaasuttimia vaihdetaan varmaan kun vianhakua ei koeta tarpeelliseksi.

Viewing 10 replies - 71 through 80 (of 663 total)