Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 4,711 - 4,720 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

    Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

    Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

    Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

  • Visakallo Visakallo

    Kerrohan nyt Jesse meille muillekin, mitä sellaisia varusteita siinä sinun Pökötissäsi on, mitä ei olisi Japanin ja muun Kauko-Idän autoissa? Minä en ainakaan ole löytänyt Pökötin eri malliversioiden varusteluetteloista mitään, mitä ei olisi muissakin uudemmissa autoissa. Meillä on lähipiirissä myös näitä Pököttejä usempia, joten ei se aivan vieras kiesi minullekaan ole.

    jees h-valta

    Mitähän nämä taas mahtanevat tarkoittaa? Minä en ole takuuvarmasti maininnut omaa autoani kommentissani. Miten se jos mainitsen että Toyota Corolla on tyypillisesti auto jossa on vanhakantainen ja koeteltu perustekniikka liittyy omaan automerkkiini? Saati että siellä (MJO) mainittiin että Lexuksestakin löytyy varustelua. Koittakaa ihmeessä yrittää ymmärtää jotain aiheen tiimoilta älkääkä vedelkö mitä sattuu autoja ”vermevertailuun”. Onko teillä jokin kompeksi, eikö oma autonne tyydytä vai mistä lie kyse?  Menkää itse tutustumaan autoihin joita hinkuatte. Kait se pösöliikekkin sieltä lähimaakunnasta löytyy. Mikä minä olen teille alvariinsa sitä esittelemään. Sanoisko niin kun pikkupösön mainoksessa, tässä hintaluokassa et ole tottunut näin runsaaseen varusteluun. Joko tyydytti?

    Visakallo Visakallo

    Eihän tämän päivän Toyota Corolloissa ole mitään vanhakantaisempaa kuin muissakaan autoissa. Ennemminkin päinvastoin.

    Rane2

    Kyllähän Jessen Peugeotissa on ”Harmony Wood” tuoksuvaihtoehto joka sopii Metsänomistajan Parempaan Uuteen Autoon kuin nyrkki luonnonsuojelijan silmään.Tokkopa löytyy Mersuistakaan.

    jees h-valta

    No kerro sitten mitä uudenaikaista siinä on? Visakallo?

    jees h-valta

    No, jos näistä ominaisuuksista nyt sitten niin on pösössä ainakin yksi jota ei näytä löytyvän juuri yhdestäkään saman ikäluokan autosta. Nimittäin päivävalojen kanssa palavat takavalot. Josta olen kylä enemmän kuin tyytyväinen. Muutenkin valoautomatiikka todella herkkä ja fiksu. Ajovalot syttyy jo hiukan pimeämpänä pilvipäivänä keskellä päivääkin. Juuri ajoin H-vallan keskustassa ammattiautoilijan (taksi) perässä joka ajoi melkein pimeässä ja täällä nyt erittäin huonossa säässä ilman takavaloja. En ollut niin lähellä että olisin aivan varma merkistä mutta mielestäni se oli mersu. Käsittämätöntä!

    MJO

    Sanoisko niin kun pikkupösön mainoksessa, tässä hintaluokassa et ole tottunut näin runsaaseen varusteluun. Joko tyydytti?

    Jokaisessa auto mainoksessa kehutaan mainostettavaa autoa. Jesse taitaa katsella mainoksia ”pösölasit” päässä. Kuten edellä mainittiin pösössä ei ole mitään, jota ei ole saatavissa muihin uusiin autoihin.

    Mahtoi taksimersu olla paria vuotta vanhempaa mallia.

    jees h-valta

    Mersun pitäisi kyllä hinnan puolesta olla varustautunut ajovaloautomatiikalla ja takavaloillakin jo pari vuotta sittenkin. Mutta jos silmät ummessa, kuola suupielessä tuijotetaan pelkkää mersun merkkiä niin hinnanhan saa määrätä vaikka tavantakaista lihavammalla kertoimella. Todella sen tiedän jo muutenkin ettei mersun varustus, hupaa kyllä, riitä oikein mihinkään näissä alle viidenkymmenen tuhannen tavismalleissa. Jokaisessa todella mainostetaan mutta kannattaa oikeasti katsoa mitä saa jo vakiona ja mikä on todella HYÖDYLLISTÄ vakiota. Lisävarusteissa on aina lähinnä rahamassi rajana mutta ei siitä pelkästä auton rungosta (peltiä) kannata aivan taivaita maksaa.

    Jätkä

    Jeessi:”-No, jos näistä ominaisuuksista nyt sitten niin on pösössä ainakin yksi jota ei näytä löytyvän juuri yhdestäkään saman ikäluokan autosta. Nimittäin päivävalojen kanssa palavat takavalot.”

    Miten tuon ääliön mielipuolisen hehkutuksen saisi asettumaan normaalille tasolle?

    Ainakin minulla on tuossa pihassa auto, jossa valoautomatiikka toimii täysin samalla tavalla kuin Jeessin pösössäkin kaikkine valojen valintoineen ja takavaloineen.

    En ole niistä kovin paljoa hehkuttanut, enkä laulua tehnyt, koska tuollainen toiminta näyttää niin lapselliselta, että en oikein ymmärrä, miten aikuinen ”mies”?  kehtaa ja ilkeää tuollaista vouhkaamista pitää.

    Jos kyseessä olisi alle kymmenvuotias, joka on saanut polkuauton jälkeen ihan maantieliikenteseen hyväksytyn auton – olisi tuollainen mainostaminen suunnilleen yhteen kertaan jotenkin ymmärrettävää, mutta hänkään ei varmasti sitä jankuttaisi jankuttamasta päästyään.

    Todella lapsellista!!!!!!!!!!!

    Nimetön

    Aivan perseestä nämät nykyset päivävalosysteemit. Omassa vanhassa tiisselissä auringoisena päivänä kun ajelee tiellä johon aurinko paistaa niin vain edessä palaa pienet ledit ja kun tielle sattuu metsän varjo niin ajovalot syttyy eteen ja taakse ja taas sammuu auringon paisteessa. Aiheuttaa vain turhaa hämmennystä vastaan tulijoille.

Esillä 10 vastausta, 4,711 - 4,720 (kaikkiaan 5,990)