Keskustelut Tekniikka Stihl 362 ja 261

Esillä 8 vastausta, 171 - 178 (kaikkiaan 178)
  • Stihl 362 ja 261

    Onko minkälaisia kokemuksia tuosta puruntuottolaitteesta ?

    Tarkoitus olisi hankkia tuollainen nykyisen 241:n kaveriksi.

    Muutin otsikon kun muuttui tuo vekotinkin

  • petep

    Jopa MINÄ en ole saanut rikki Huskun kiinnikkeitä,mutta nyt sain ratakiskon poikki !! Uusia kiinnikkeitä oli hyllyssä ja koskaan niitä ei mene rikki jne…….

    Jätkä

    Kai se metrinen kisko katkesi vääntämällä tai hakkaamalla – kuten Tilhin salpakin?

    petep

    Ei ole hakattu kumpaakaan,ei Tilhiä eikä kiskoja.  On väännetty ulkovarastossa olleen sahaan kopankiinnikkeitä  kuten pitääkin. Ruuvimeisselillä vastapäivään ja sitä eivät kestäneet. Nyt kun tarkemmin niitä kiinnikkeitä katseli niin on ne jostain metalliseoksesta tehtyjä. Siitä huolimatta rikki ihan normaalilla käytöllä. Edelleen olen sitä mieltä että olivat jäässä. Pitänee seuraavan kerran ottaa sisälle hetkeksi ennen kuin alkaa koppaa aukomaan.

    arto arto

    Niinpä se on kiinan jutut ei kestä suomen talvea. toinen kilpaileva merkki tehty juuri sinne toinen ei.

    Jätkä

    ”Ei ole hakattu kumpaakaan,ei Tilhiä eikä kiskoja.  On väännetty ulkovarastossa olleen sahaan kopankiinnikkeitä  kuten pitääkin. Ruuvimeisselillä vastapäivään ja sitä eivät kestäneet. Nyt kun tarkemmin niitä kiinnikkeitä katseli niin on ne jostain metalliseoksesta tehtyjä. Siitä huolimatta rikki ihan normaalilla käytöllä. Edelleen olen sitä mieltä että olivat jäässä. Pitänee seuraavan kerran ottaa sisälle hetkeksi ennen kuin alkaa koppaa aukomaan.”

     

    Anteeksi. Sain ihan sellaisen käsityksen kirjoituksestasi, jossa lukee: ”mutta minä sain jo ratakiskon poikki ”. En todellakaan ymmärtänyt, että et tarkoittanut saaneesi ratakiskoa poikki.

    Hiluxmetsuri

    Menikö sulla petep ne sellaiset metalliset irralliset kierrettävät holkit?

    Melko harmillista. Luulen että kyse on materiaalivirheestä. Ammattilaitteissa ei tuollaisia pitäisi olla, mutta sarjavalmistuksessa joskus näin käy. Takuuasiahan tuo on.

     

    petep

    Kolmesta kiinnikkeestä kaksi hajosi siinä kun koppaa aukaisin ekaa kertaa.Sieltä kiinnikkeen päästä petti ne ”siivet” jotka kiristää kopan paikalleen. Nyt on uudet kiinnikkeet ja katsotaan miten nämä kestää.

    petep

    http://www.teraosa.fi/ketjut-ja-laipat-1/laipat/laipat-325-1-3-mm/laippa-oregon-speedcut-13-325-1-3mm-025-sarja.html

     

    Onko tässä nyt se ”uutuus” minkä voi laittaa Stihliin jos haluaa  käyttää kapeampaa ketjua.

Esillä 8 vastausta, 171 - 178 (kaikkiaan 178)