Keskustelut Tekniikka Stihl MS 241 C-M

  • Tämä aihe sisältää 128 vastausta, 34 ääntä, ja päivitettiin viimeksi , sitten AvatarJätkä toimesta.
Esillä 10 vastausta, 61 - 70 (kaikkiaan 128)
  • Stihl MS 241 C-M

    Merkitty: 

    Kiinnostaisi kuulla kyseisen sahan viimeisimmästä mallista (2.3kW) kokemuksia. Itse ostin kyseisen sahan lokakuussa ja n.15 tankillisen jälkeen ei ole kuin positiivista sanottavaa sahasta.

  • Mettämakuri

    Jeessi säilytätkö sahaa  pannuhuoneessa?

    arto arto

    Taitaa ne sthilinkin ketjut tulla Kiinasta. Siellä kasataan nyös moni saha kyseiseltä merkiltä. Avannu sinne muutama vuosi sitten suuren tehtaan pien koneita varten.

    jees h-valta

    Säilytän sahaa nytkin avolavan kovakatteen alla ja siellä se kyllä matkaa suurimman osaa vuotta. Ei nosteta pannuhuoneeseen eikä mihkän muuallekkaan kuin metsään mukaan. Olen nykyisin käyttänyt enemmän Oregonin ketjuja kuin Stihlin. Miellyttävämpiä viilata.

    kim1

    Stihlin ketjut taitaa vieläkin olla sveitsiläisiä..

    Tossa mun 261:ssä on vielä 1,5 mm ketju.,huomionarvoista oli kun saha oli uusi niin eipä tarvinnutkaan hetikohta kiristää niin kuin aikaisemmissa sahoissa oli tarve tehdä ..p.s.meinaan kyllä hommata 14 tuumaisen 1,3 mm laipan siihen,niin silloin se ” sopii” hyvin 201:n ja 361:n väliin..

    Jätkä

    Kyllä Tilhin ketjut ovat olleet laadukkaita, eikä ainakaan uutenakaan juuri veny, kun on ollut esivenytettyjä.

    petep

    Arton kannattaa vilkaista tykkäämistäsi Oregonin tuotteista että missä ne on tehty .

    AMMATTIMIES AMMATTIMIES

    MINÄKIN OLEN HOMANTUT,TIILI241 ON HUIPU SAHA KUIN,OLI PARAIN METÄ LEHTENKENKIN,TESTISÄ.E1 PÄRIÄNTYT HUSE TALVIN,LE1MIKOLAN KUTEN OLI,KÄYNTIN HÄRIÖTÄN OLI PITI,VIETÄ HUSE HUOLTOON.NYKYJÄN KUIN URAKA HUIPUN,TASOLA SAHATAAN NIIN.E1 PÄRIÄÄ ENÄÄN MUULAN,KUIN TIILILÄN KUTEN ON,KAIKEN LUONTENTAVIN SAHA.SEKÄN ON TEKNINKA,EHTONTONTA HUIPU TASOJA.EN TIETÄN MIKÄN ON KUIN,ON HUSE OLI TAKAN VUOSINAN,HUIPU SAHA VAIN ON NYT,ON PUTONTUT KEHINTYSKEN KELKASTA.VAIN OSAA SAKEMANI,SEN LAATUN SAHAN TEHTÄ.

    KeMeRat

    Totta viserrät, 241 alkaa jo minuakin syyhyttämään. Ehkä sitten seuraavaksi sahaksi sellainen, jos 201 ei kiinnosta.

    Teufelin Zumi

    241 lähtee parilla nykäisyllä käyntiin toisin kuin 246 josta tulikin hyvä nuotio, jäi muuten jäljelle kampiakseli ja sekä kourallinen pultteja ja muttereita.

    mettäapina

    on tohon hintaan sahojakin saatuvilla?

Esillä 10 vastausta, 61 - 70 (kaikkiaan 128)