Keskustelut Tekniikka Stihl ms201

Esillä 10 vastausta, 301 - 310 (kaikkiaan 691)
  • Stihl ms201

    Onko muilla kokemuksia kyseisestä sahasta? Itse ostin ja pakko huskun miehenä myöntää että stiili hallitsee noi moottorisahat paremmin, onse vaan niin mahtava peli sahata.

  • Jätkä

    Tilhin kauppiaallahan pitäisi sellainen olla, jolla nuo huoltokohteet saa hoidettua, kuten ”oikeiden” moottorisahojen mukana tulee tulpan ja laipanmutterin avain sekä vääntövarren päässä taltta – taikka Torx- ruuviin sopiva kärki.

    Miksi Tilhisi kastelee tulpan? Kiskotko sitä käyntiin sammutin päällä? Yllättäen? Ei kai se kesken kaiken kastele tulppaansa ja sammu?

    Minulla oli yhdistelmäavain vasemmassa reisitaskussa ja oppilaatkin oppivat sitä siellä pitämään. Vasen reisi on luvattoman usein joutunut teräketjun puraisemaksi. Ei minulla, mutta noilla aloittelevilla. Terä pysähtyy yhdistelmäavaimeen varsin tehokkaasti.

    Tolopainen

    Tilhin myyntipakkauksessa on tulpanavain, mutta jos ostaa käytetyn sahan sitä ei useinkaan tule mukaan. Nämä sähkölelut käyttäytyy vähän omituisesti saattavat sammahtaa kesken sahaamisen, tuo sammutin nappula on tehty niin herkkäliikkeiseksi, että saattaa vahinhossa hipaista sahan sammuksiin.

    husku550xp

    No milläs sahalla se tolopainen sahailee sitten niin tiedetään me muutkin mikä tai mitkä on niitä oikeita sahoja?

    petep

    Vai että sähkövermeessä ei pysy sammutinnappikaan oikeassa asennossa. Näkee että ei ole hän päivääkään sellaisella sahannut. Ei ole mitään sen parempaa kuin automaattisesti   käymisasentoon palautuva sammutinnappi. Eikä muuten ole kertaakaan mikään risu kääntänyt nappia siihen asentoon että saha sammuu.

    Tolopainen

    Pää asiassa tilhillä ja normikaasarilla mieluummin kuin tuolla uudella 241:llä.

    sitolkka

    Mistä ja minkä sahan napista täällä nyt puhutaan? Miksi ei hirvistä?

    Tolopainen

    Tuollaisen jousikuormitteisen katkaisijan liike on aika, pieni helppo siitä on saha sammuttaa, mutta sammuu tuo sähköohjus ihan itsekseenkin kesken sahauksen on sillä sen verran sahattu, vaikka en yleensä päiväkausia sahaa.

    petep

    Sammuu sitten kun bensa loppuu ei muuten,

    husku550xp

    Älä nyt  vain sano että jollain 200:sella tai ensimmäisillä 201:sillä. Itse olen kokeillut  tuota 200 ja tämä uudempi sähkölelu 201 pieksee sen.

    Tolopainen

    No ei se piekse kun ei piekse tuo 241:kään huippukunnossa olevaa 201:sta. Näissä uusissä päästöjä on vähennetty tarkoittaa polttoaineen syöttöä, en usko noihin ilmoittuihin tehoihin, huijaavat.

Esillä 10 vastausta, 301 - 310 (kaikkiaan 691)