Keskustelut Tekniikka Stihl ms201

Esillä 10 vastausta, 491 - 500 (kaikkiaan 691)
  • Stihl ms201

    Onko muilla kokemuksia kyseisestä sahasta? Itse ostin ja pakko huskun miehenä myöntää että stiili hallitsee noi moottorisahat paremmin, onse vaan niin mahtava peli sahata.

  • Jätkä

    Pavekka:”Niin ja ne hiekka ja kiviketjutkin on ihan eri juttuja. Taata vetää henkeä välillä. Vähempikin uho riittää. Täällä nuo superleikkuu ketjut on stihlillä ihan hyllytavaraa. Normaalihintaisiakin.”

    Kuules Kloppi: Kun hampaan muoto on 100%:lla tarkkuudella samanlainen, niin kutsuu sitä vaikka persereiän suristimeksi, se ei tilannetta muuta. Kunhan sinullakin alkaa parta kasvamaan, niin voit tosiasiat tunnistaa.

    Lasse:”Joo iät ajat teräväkulmasta ketjuja on ollut ennenkin. Stihlin kauppiat ei ainakaan tästä ketjusta kouhkaa kun ei tahdo aina kauppiaan hyllyssä olla.
    Vankka näyttö ketjun paremmuudesta kun Jätkä erehty luuleen videoa nopeutetuksi.”

    Totuus ei pala tulessakaan. Videolla sahanterä leikkaa kyllä tosihyvin niin pienen sahan teräksi.

     

    arto arto

    Eikä ole nopeutettu kuva. Kolmatta päivää sahattu ketju eikä kertaakaan viilattu. Kaikki tulevat ketjut tuohon sahaan tulee olemaan tuota mallia.      No ompas joku muukin löytänyt kunnon ketjun. Jota ei tahkota viilalla joka tankilliselle. Ilo sahata ja nauttia ilman viila mielessä.  Niin se maailma muuttuu.

    Jätkä

    ”Ihan paska ketju, kun ei ole Husqvarna” (arton mietteitä todellisuudesta)

    jees h-valta

    Ei oo tullu vielä kertaakaan viilattua noin kuukausi sitten ostamaani Stihlin originell-tavisketjua. Olen sillä nyt sekä nuoren metsän hoitoa että ennakkoraivausta tehnyt kymmeniä tankillisia. Saha on nyt aivan parhaimmillaan ennakkoraivaukseen kun on hiukan pahin hirttävä nyppäys pois. Saa sen pienenkin risukon lakaistua pareen pois. Koivut menee yhdellä kevyellä kiihdytyksellä. Sahauksen määrästä en kirjaa ole pitänyt mutta ainakin yhden täyssatsin eli viiden litran kanisterin jo olen tuolla teräketjulla ajanut. Seuraavakin jo mukavasti keventymässä kun lekkereitä joutuu jo laahaamaan maastoon.

    Visakallo Visakallo

    Jessen matematiikka hieman ontuu. Tuon Stihlin tankki vetää 0,31 litraa. Jos 5 litran kanisteri bensaa on mennyt, niin sitä on kulunut 15-16 tankillista, – ei kymmeniä.

    Tolopainen

    Pitänee ostaa tuollainen ketju, kun ei täällä oikein mistään asiasta löydy konsensusta. Ei edes pikkutilhin bensatankin tilavuudesta.

    arto arto

    ”Ihan paska ketju, kun ei ole Husqvarna” (arton mietteitä todellisuudesta) Ei ole minun mieteteitä. Sinun. Olen sahannut jo vuosia samoja määriä viilaamatta niin pätkä kuin raivaussahalla.  Siihen alkanut herätä ketjuntekijätkin. Olen pyörinyt netillä tuolla maailmalla ja opettanut teroitusjutut siellä kiitosta tullut mukavasti. Täällä se ei onnistu heti tulee kommentti ei toimi/me teimme jo 30v sitten ei toimi. oppilaat sen keksi Kyllä minä tiedän. JNE…Ei aina se tuttu ja turvallinen ole paras uudet jyrää ne mennen tullen. Ei oppi ojaan kaada vaan, Vaan luulo tietävänsä kaikki.

    Nimetön

    Hitaasti se Arto mailma muuttuu. Stihlin tuoteluettelossa 2013 jo kyseinen ketju ja sen mukaan pistin paikallisen tilhikauppiaan ketjun tilaamaan. Tiesi  jo varotella hampaan terävästä kulmasta jos se vähän johonki kovaan hipasee niin aina ketju pilalla.

    jees h-valta

    Visakallo, eikös se enemmän ole kuin kymmenen, eli kymmeniä-eli suomen kieltä voi tavallaan hiukan kuljettaa yläviistoon ja silti pysytään tarkoituksenmukaisessa rehellisyydessä. Juuri kuten myyntimiehen pitääkin!

    Visakallo Visakallo

    Taidan minäkin nyt siirtyä Jesseä yrittäjyydestä varoittelijoiden joukkoon. Yrittäjän laskutaito kun ei saa joustaa yhtään, jouston pitää löytyä muista asioista.

Esillä 10 vastausta, 491 - 500 (kaikkiaan 691)