Keskustelut Puukauppa Ukrainan kriisi vaikutus !

Esillä 10 vastausta, 1,531 - 1,540 (kaikkiaan 6,872)
  • Ukrainan kriisi vaikutus !

Merkitty: 

Näkemyksiä , kuinka käsissä oleva kriisi vaikuttaa metsäteollisuuteen ja puuntuottajaan ? Kuinka käy kysynnän ja hintojen ?!

• reservuaari-indeksi reservuaari-indeksi

Kai nyt sentään kunniapuheenjohtaja PV lähtee autoajelulle Hyvinkäältä kannattajiensa ja muun puolueväen kanssa voden päivänä.

Leena

Tolopainen Tolopainen

Juhlimisen aiheet on venäläisillä aika vähissä. Niistä kannattaa pitää tiukasti kiinni.

Petkeles Petkeles

”Tässä tulee metsänomistajilla ja metsäteollisuudella olemaan merkittävä rooli. Ainakin minä näen Suomen tulevaisuuden nyt hyvänä”

Euroopassa alkanut sota on selvästi tuonut valoa Visviksen tulevaisuuden näkymiin. Ei tarvitse povata syksylle 2022 sitä joka vuosi odotettua mullistusta, joka lopettaa turhat haihattelut (vihreys, tuulivoima).

PS. Rikkooko kranaatti vai HCV-merkintä omaisuuden suojaa enemmän?

pikkutukki

Natoon liittyminen tulee Ukrainan sodan seurauksena . Aika tavalla homma etenee Ajopuuteorian mukaisesti .

A.Jalkanen A.Jalkanen

Olen hieman pöyristynyt siitä että voitonpäivän juhlinnalla pilataan meillä äiteinpäivä.

MaalaisSeppo

Venäjän sodanjulistusta odotellaan Transnitriassa kuin kuuta nousevaa. Jos näin tapahtuu, Moldova kutsuu ukrainalaiset rauhanturvaajat häätämään venäläiset pois. Helppo nakki.

Vilppu

Suomi on tässä asiassa kaikkea muuta kuin ajopuu. Suomessa seurattiin tarkkaan turvallisuusympäristön muutosta ja siihen muutokseen myös reagoitiin nopeasti. Ylipäällikkönä Sauli lähti  pikaisella aikataululla ajamaan Suomea kohti Natoa ja muu valtiojohto seurasi esimerkkiä. Suomi ei siis mitenkään omasta tahdosta riippumattomana ajopuuna ajaudu kohti Natoa, vaan tekee itse hartiavoimin töitä tavoitteen saavuttamiseksi.

pikkutukki

Tämän analysointi voi olla minulle liian suuri juttu . Tuohon kiinnitän huomiota , että tällä hetkellä ei oiken ole vaihtoehtoa ja hommaa pitää tehdä kiireellä . Tosin yhteistyökuviothan on toimineet jo pitkään , eli sikäli mennään suunnitelmallisesti . Iso juttu tälle tielle oli EU-jäsenyys .

arto arto

Eikö suomen voitonpäivä aju peruttu uhkailujen takia. Aikoneet kivittää hengiltä osalistujia

A.Jalkanen A.Jalkanen

Muutokseen oli kaksi ajuria: Ukrainan kriisi ja kansan tahto. Jos kansan enemmistö edelleen mielipidekyselyissä vastustaisi Natoa, sinne ei ehkä edelleenkään oltaisi menossa. Näin demokratia toimii.

Esillä 10 vastausta, 1,531 - 1,540 (kaikkiaan 6,872)