Keskustelut Puukauppa Ukrainan kriisi vaikutus !

Esillä 10 vastausta, 1,671 - 1,680 (kaikkiaan 6,872)
  • Ukrainan kriisi vaikutus !

Merkitty: 

Näkemyksiä , kuinka käsissä oleva kriisi vaikuttaa metsäteollisuuteen ja puuntuottajaan ? Kuinka käy kysynnän ja hintojen ?!

• oksapuu

Vaihtopullot vaan pitää ensin käydä erikseen myymässä ettei boonukset ostoksista vähene 🙂 …

jees h-valta

Aikamoinen kulutusjunttura tuntuu Toloppa olevan. Meillä päästiin juuri ja juuri neljänkympin pintaan kahden hengen taloudessa. Ja siitä noin puolet polttonesteistä ja toinen puoli ruuasta.

Visakallo Visakallo

Aivan ymmärrettävä juttu Tolopaisella. Hän kun laittaa huomattavasti nuoremman rouvansa yksin shoppailemaan. Siinä se vihreä kortti sitten vinkuu!

Tolopainen Tolopainen

Minun ei tarvitse koko ajan olla vahtimassa rouvan rahankäyttöä kuten joidenkin nuukailijoiden.

jees h-valta

Ihan yksin meilläkin kaupassa pääosin käydään. Minä vain hiukan haen kerran viikossa K-kaupasta päivän ruokapaussille evästä. S-kauppa ei ole minun juttu. Onhan meillä tosiaan bonustilille kertynyt jo parinkin kuukauden ruuan maksuvalmius. Mutta siellä näyttää keräilyvimma iskeneen.

Puu Hastelija

”Minun ei tarvitse koko ajan olla vahtimassa rouvan rahankäyttöä kuten joidenkin nuukailijoiden.”

Onko tässä nyt palstamme ”Käytän viikossa 10e rahaa ruokaan ” lopullinen vastaus, vai haluatko kenties kysyä yleisöltä tai kilauttaa kaverille?

T. Nimimerkki kyllä kelpasi ja saatan ottaa vielä kolmannenkin lasillisen.

Tolopainen Tolopainen

Näin kaikki eivät ymmärrä nuukuuden ja taloudellisen ajattelun välistä eroa.

Tilasin rautahevolle juomaa farmarisäiliöön, koko summasta tulee boonusta, jos olisi käynyt mittarikentällä olisi saanut vain tankkausboonuksen. Tuosta tulee pitkästi yli 1000€ boonusoikeutta tälle kuulle. Lisäksi on ollut asiakasomistaja viikko eli useista ostoksista tulee 20% bonaria. Kannattaa laittaa kulutuskin tuottamaan.

Puuki

Paljonko kustansi rautahevon menovesi per litra ?

Tolopainen Tolopainen

Kallista oli 1.7€/l, talvilaatua.

Visakallo Visakallo

Tänä keväänä onkin yksityisteiden yksikkömaksuja tullut korotettua reilulla kädellä.

Esillä 10 vastausta, 1,671 - 1,680 (kaikkiaan 6,872)