Keskustelut Puukauppa Ukrainan kriisi vaikutus !

Esillä 10 vastausta, 2,781 - 2,790 (kaikkiaan 6,872)
  • Ukrainan kriisi vaikutus !

Merkitty: 

Näkemyksiä , kuinka käsissä oleva kriisi vaikuttaa metsäteollisuuteen ja puuntuottajaan ? Kuinka käy kysynnän ja hintojen ?!

• Planter Planter
    Rukopiikki

Kadyroffi on varmasti aika tulistunu ellei sitten itse räjäytystä järjestänyt ydinaseiden käyttöä yllyttäen. Mies uhkasi tuoda 70 000 tsetseeniä lisää taistelutantereelle.

Metsäkupsa Metsäkupsa

Putin itse tuhosi sillan, kun oli niin ymmärtämätön. Joka homma Venäjällä menee nyt mönkään, Ukraina on todella etevä. Venäjä toimitti itse sytykkeet, parempi olisi ollut vielä, jos ammusjuna olisi hiljalleen räjähdellyt siltaa palasiksi oikein olan takaa.

Jean S

Silta on pipi, mutta hankala tietää, että kenen toimesta.

Pohtikaahan seuraavaksi, mitä siitä seuraa, jos Putin häviää sodan. Sitä aihetta sietää miettiä ja siitä keskustella niin puumarkkinan kuin normaalielämänkin kannalta.

Visakallo Visakallo

Nyt saattaa Putiniin uskoneilla krimiläisillä ja siellä kiinteistöjä omistavilla venäläisillä olla aika epävarma olo.

Rukopiikki

Ukrainalaiset olis tarvinnu isommat pommit. Junat kulkee sillalla jo tänä iltana.

Rukopiikki

Ukrainalaisten hyökkäys alkaa hyytyä kaluston puutteeseen kun sitä on niin paljon tuhottu. Miksi amerikkalaiset ei vie sinne panssarikalustoa. Joukotkin lienee jo kovasti kuluneita. Tässä käy vielä niin että molemmilta puolilta menee kalusto vähiin ja sota hiipuu vain pienillä aseilla ammuskeluksi. Liekkö lopussa ihan painiksi menee.

mehtäukko

Juuri päin vastoin .Sotasaaliskalustoa on jo niin paljon, että ukrainalaiset ovat ihmeissään!

Rukopiikki

Niimpä niin.

Visakallo Visakallo

Eihän Ukrainalta kalusto lopu, kun länsimaista tulee sitä koko ajan lisää. Lännessä on ymmärretty, että Venäjä on lyötävä Ukrainassa, muuten sota voisi levitä länteen päin. Seuraavaksi katkaistaan maayhteydet Ukrainasta Venäjälle. Kun venäläiset yrittävät poistua motista Mustanmeren kautta, iskevät ukrainalaisten ohjukset laivoihin. Sen jälkeen sota loppuu ja Mustamerestä tulee Naton sisämeri.

Esillä 10 vastausta, 2,781 - 2,790 (kaikkiaan 6,872)