Keskustelut Puukauppa Ukrainan kriisi vaikutus !

Esillä 10 vastausta, 4,441 - 4,450 (kaikkiaan 6,872)
  • Ukrainan kriisi vaikutus !

Merkitty: 

Näkemyksiä , kuinka käsissä oleva kriisi vaikuttaa metsäteollisuuteen ja puuntuottajaan ? Kuinka käy kysynnän ja hintojen ?!

• tommolaheikki tommolaheikki

Moi!nyt on pakko kirjoittaa.olen asunut yli 15v.ukrainassa.asun vieläkin.en pysty ymmärtämään tälläisiä jees -harjavalta ja rukopiikki nimim.ihmisten kirjoitteluja.en tiedä mistä ne kunpuaa.mulla on suomessa vieläkin 150 ha mettäää.ja 100 ha peltoa,mutta en ole viitsinyt käydä katsomassa.myös muualla eletään ja tehdään  lapsia.harmittaa vaan lukea idioottien kirjoituksia.

heikki tommola

hämeenkoski

Rukopiikki

Ei taida ukrainassakaan uskaltaa maan sotapolitiikkaa julkisesti vastustaa. Ei kannata huolia, USA käy kyllä sotaa viimeiseen ukrainalaiseen.

tommolaheikki tommolaheikki

Anteeksi purkaukseni!oli minun ensimmäinen ja viimeneinen viesti tälle palstalle.mutta elämä on!

A.Jalkanen A.Jalkanen

Ei hätää, älä pyytele anteeksi, kirjoita lisää.

Toi rukopiikki on  vissiin lappalainen kommunisti.oli vielä pakko yksi viesti kirjoittaa.nyt lopetan

!taidan olla ainoa a.jalkasen  kanssa mikä ei tarvitse nimimerkkiä!??siitä vielä viime peukut?

Kurki Kurki

Heikki Tommolalle kiitos vierailusta.

Kaikki mitä sanoit oli asiaa.

Tämä Rukopiikki jatkaa siitä, mihin Aleksei Beljakov viitoitti tietä. Suomen kääntämiseksi Venäjän hallintaan.

Rukopiikki

Ei kyllä minä ihan Suomen itsenäisyyden kannalla olen. Mutta nyt on maan uudet isännät käyneet Mäntyniemessä tiluksiaan kattelemassa ja Salekin lähtee pian USA:han hakemaan ohjeita miten tätä vasallimaata tulee johtaa. Ja sitten vielä toiset herrat Brysselissä. Kyllä siinä saa suomi moneen suuntaan orjailla.

Mutta USA:n osavaltiona olisi ehkä sittenkin EU:ta vapaampaa. Wyomingin osavaltio aikoo kieltää sähköautot vuoteen 2035 mennessä. Kokeileepa ”itsenäinen” Suomi samaa EU:ssa.

Perko

Maassamme on humanismi ajattelu ja siksi täällä kaikki syötetään, nekin jotka ovat hajottamassa systeemiä vaikka olisi aito ryzzä tai putinazi.   Noihin neukkujen trollauksiin ei pitäisi vastailla kun tarkoitus on saada  raportti miten se vaikuttaa.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Reima Ranta on myös ihan todellinen nimi luulen.

Esillä 10 vastausta, 4,441 - 4,450 (kaikkiaan 6,872)