Keskustelut Puukauppa Ukrainan kriisi vaikutus !

Esillä 10 vastausta, 6,181 - 6,190 (kaikkiaan 6,872)
  • Ukrainan kriisi vaikutus !

Merkitty: 

Näkemyksiä , kuinka käsissä oleva kriisi vaikuttaa metsäteollisuuteen ja puuntuottajaan ? Kuinka käy kysynnän ja hintojen ?!

• Rane

Näyttää ryssän trollibotilla olevan uusi strategia tukahduttaa keskustelu pelkällä viestien määrällä.Vaikkapa vinkkinä keskustelupalstan valvojalle…

Rukopiikki

Joskus olen miettinyt että onko kepullakin oma botti palstalla.

tommolaheikki tommolaheikki

Sori vaan!bkt!ukrainalaisilla on pesukoneet toisin kuin venäläisillä.tutkitrolli paremmin numeroita

Visakallo Visakallo

Trollirobotteja on erityyppisiä. Halvimmasta karvahattumallista  puuttuu kokonaan vastausominaisuus. Näitä ovat esim. Reima M., Petkeles, Leena ja Kerttu. Sitten on nämä kaikkien tuntemat muutamat venäläisvalmisteiset, jotka vastaavat vaikka ei kysytäkään.

Rukopiikki

On täällähin pulsaattorikone ollu jo kauan vaikka ei niin rikasta ookkaan. Ja turhuuveen menevät kuulemma rahat niissä uusissa automaattikoneissa. Eivät kauaa kestä. Missä lien itämaissa nykyään tehdään. Kuka niitä vaatteita jatkuvasti edes sotkee.

narisija

”Trollirobotteja on erityyppisiä”.

Naulantaan Kallo.

Kallo kumppaneineen on hyvä esimerkki erilaisista t(r)ollukoista.

Visakallo Visakallo

Niin, Kallo-robotti kumppaneineen kertookin vai kokemusperäistä ja mittauksiin perustuvaa metsätietoa. Sellainen tieto ei tietenkään sellaisenaan sovellu mielikuva- ja mallinnusmetsänhoitajille.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Kuinka käy Ukrainassa?

https://yle.fi/a/74-20042921

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Kuinka käy Ukrainassa?

Jokainen voi itse ajatella ja päätellä itse. Ei tarvitse muiden ”aivopesua”.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Mitä pidät sodan todennäköisimpänä lopputuloksena?

Kysely em. linkissä.

Vastaukseni: Ukraina voittaa ja palauttaa vuoden 1991 rajat. Venäjä romahtaa.

Esillä 10 vastausta, 6,181 - 6,190 (kaikkiaan 6,872)