Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset
-
Varmaan herra trollo kertoo nyt kaikille omin sanoin miksi sahat säädetään kiekkamitalla eikä korvakuulolla? Tiedän vastauksen mutta moni muu saattaisi olla kiinnostunut.
Pavekka 16.1.2024, 17:58Kerran availi ruuveja niin luultavasti tutki onko sylinterissä leikkausjälkiä. Ja varmaan oli. Ei se nyt kuuden vuoden harrasteluissa pitäisi loppuun mennä. Riippuen nyt tietysti paljonko kukin harrastaa. Olisit kysynyt käyttötunnit….
Pavekka 16.1.2024, 13:21Onko sinne metsään pakko lähteä näillä keleillä teutaroimaan? Jos odottelisi että vähän lämpeää? Näyttäisi ettei sitä tilhiäkään huvita.
Pavekka 16.1.2024, 12:13Kuulosta vähän vaikealta tempulta
Pavekka 15.1.2024, 15:00No jaa. Ne tehtaan lukemat on enemmänkin semmosia perusarvoja. Yleensä niissä kannattaa pysyä. Se optimaalisen säädön arvo on sitten toinen vähän pidempi tarina.
Pavekka 15.1.2024, 14:10No tarkkaan ottaen kiekalla laitetaan tehtaan arvoihin. Optimaalinen on sitten ihan toinen asia. Tehdas ilmoittaa 2.8 ja 12 kiloo. T-lle ei ole arvoa. Sitä vaan ruuvataan kunnes tyhjä löytyy. Rajoittimet kannattaa nypätä pois mutta toisaalta yleensä vika on jo olemassa kun rajat ei enää riitä.
Pavekka 14.1.2024, 21:59Viimeistään pakkasella. Manuaali sanoo +10.
Pavekka 14.1.2024, 20:39Ei varmaan ole haittaa laittaa sitä ensimmäiseksi perussäätöihin. L 1.75 H 2. Jos se on ihan metsään ruuvattu jo tuo voi auttaa. Ellei auta siellä on joku tutkimista vaativa vika.
Pavekka 14.1.2024, 20:27<p>Kyllä itse jatkaisin sillä toimivaksi todetulla bensalla, tosin epäilen vahvistusharhaksi. Jos ongelmat jatkuu niin perushuollon voisi suorittaa. Ei siitä nyt haittaakaan ole.</p>
Pavekka 11.1.2024, 22:53Huskin tunessa on ihan vastaava kalvokaasuttimen runko ja toimintaperiaate. Siihen on vaan tehty lisäyksiä ja modifikaatiota sähköistä toimintaa varten. Kaikki taika tapahtuu kaasuttimen ulkopuolella ja sähkösäädön lisäosassa. Itse kaasuttimessa on normaalin kalvokaasuttimen kuluvat osat ja huoltokohteet.