Harvesterirodeo kerännyt miljoonia katsojia

Tekes värväsi Duudsonit kampanjaan, jolla tavoitellaan suomalaisyrityksille kansainvälistä huomiota. Alku ainakin onnistui.

Tämän rodeon on vuorokauden aikana nähnyt jo lähes seitsemän miljoonaa ihmistä ympäri maailmaa.

Teknologian ja innovaatioiden kehittämiskeskus Tekes on valjastanut hölmöilystä tuotemerkin tehneet Duudsonit kampanjaansa, ja hyvällä menestyksellä.

Eilen Youtubeen ladattua ”Samaan aikaan Suomessa” -videota oli aamuyhdeksään mennessä käynyt katsomassa Duudsonien Facebook-sivulla 6,6 miljoonaa ja Youtubessa lähes neljännesmiljoona kävijää.

Ei ihme, sillä kyseisellä videolla ratsastetaan rodeohenkisesti Ponssen Scorpion-harvesterilla.

Kyseessä on ensimmäinen yhteensä neljän videon kampanjasta, jonka tavoitteena on hakea suomalaisyrityksille kansainvälistä huomiota.

Kommentit

Ei vielä kommentteja.

Tekniikka Tekniikka