Hanke: Tuhka ja betonimurske ratkaisuksi metsäteiden kunnostukseen?

Jopa kolmannes metsäteistä on huonokuntoisia.

Tilaajille
Ladataan...

Kommentit (1)

  1. Tuhkan käyttäminen teiden pohjiin tai viherrakennukseen on arvokkaan lannoitteen törkeää tuhlaamista. Yhtä typerää olisi pyytää pienkalaa järvistä ja merestä ja tehdä siitä vain biokaasua eikä käyttää valkuaisrehuna tai elintarvikkeena.

    Suomen turvemaat hyötyvät valtavasti tuhkalannoituksesta. Itse asiassa soilla tuhka on täysin välttämätöntä, jos puuta halutaan tuottaa taloudellisesti ja tehokkaasti.

    Meillä pitäisi olla laki, että kaikki puun tuhka pitäisi levittää turvemaille lannoitteeksi. Valitettavasti hallituksemme ymmärrys ei tähän riitä.

Tekniikka Tekniikka

Blogit ja Kolumnit

Keskustelut