Ladataan...
Metsälehti selvitti: Herlinin sijoitusyhtiö haalinut pohjavesimetsiä reiluun ylihintaan
Pohjavesialueiden metsätiloista on maksettu puolet enemmän kuin muista vastaavista metsätiloista, perusteluna luonnonsuojelu.
Tilaajille
Heh. On se niin väärin, kun ”…ekologiaan hurahtanut miljardööri haalii isolla rahalla pohjavesialueita hallintaansa.”
Ja edelleen: ”..pitäisiköhän Polttinan sittenkin maksaa idean lainaamisesta tekijänoikeuspalkkiot MGM:lle”
Siinä heikommat ne pyörtyy ja kirjoittelee lehtiin. Varsinkin silloin kun joku tekee omilla rahoillaan omia ratkaisuja, jotka ei noudata MTK-MHY-Kepu -kolminaisuuden ainoaa oikeaa linjaa.
Ja oikein 50% ylihintaan. Tuomittavaa ja alhaista. Varsinkin myyjän näkökulmasta.
Hanna