Taimien kasvua

Moni männyntaimi lähtenyt kasvuun mukavasti, myös rutikuivilla paikoilla. Keskipaakku. Kuukausi sitten istutettu.

Pienelle alalle käsikylvö ja melkein joka mätäskuopassa oli sirkka ja monessa yli 5kpl.

Ei pilaa hyvää uudistusta, mutta jonkin verran on todella syvään laitettuja männyntaimia, joista näkyy vain pari havua. Vaikuttaa että nuo eivät ole lähteneet kasvuun ja osa ruskistunut kuvan mukaisesti. Syväistutusta suositellaan, mutta heti kun näin nämä, niin mieleen tuli että kuinka käy

Kommentit

Ei vielä kommentteja.

Metsänhoito Metsänhoito

Keskustelut

Kuvat