Ladataan...
Pikaennakkotieto: Metsämaa valahtanut taas hiilipäästöjen lähteeksi
Koko maankäyttösektori oli viime vuonna edellisvuosien tapaan nettopäästölähde.
Tilaajille
Koko maankäyttösektori oli viime vuonna edellisvuosien tapaan nettopäästölähde.
Ruotsissa on kaikki toisin. Tämä Suomen oma ongelma voitaneen ratkaista hakkaamalla kaikki metsä pois niin päästään siitäkin päästölähteestä.
On tämä suomen touhu kyllä melkoista. Joka toinen vuosi on toisin ja joka toinen vuosi toisin. Kannattaako noita edes mitata kun tulokset muuttuu joka mittauskerta vuosittain ? Luulis olevan jotain muutakin tutkittavaa jossa tulokset kestäisi vähän pidempään.
Suomessa metsiin liittyvä laskenta näyttää täysin politisoituneelta ja vihreiden laskuäijat tuottavat oman ideologian mukaisia tuloksia.
Tähän voisi todeta että äläkää nyt viittikö
veivata.
Voisikohan siis näin yleisesti ottaen vika olla johdossa? Kaikenlaisia viherpiipertäjiähän on siis joka lähtöön… Ja trendi!
Liekkö mahorkan polttajia laskijoissa- saatava kaikki vahinko suomen taloudelle?